Gå til innhold

Billig Photoshop på elprice


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg så dette på elprices hjemmeside en dag:

 

https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&ProdusentID=65014319AD00A00

 

Det ser ut til å være Adobe Photoshop CS4 til bare 550 kroner. Noen som vet om dette er en fullversjon av Photoshop CS4, eller om det er noe annet? Det står ikke noe informasjon på siden, bare navnet "ADOBE Photosh CS4 11 Win ESD (EN)"...

 

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, så det. Hvor fant du at TLP-C er volumlisens seriksen. Jeg finner ikke noe om det når jeg søker på google.

 

Jeg googlet "adobe photoshop tlp licence" eller noe slikt, fant mange referanser til volume licence, men som sagt leste jeg ikke så veldig nøye og fant ikke detaljer.

 

Det er en viss fare for at du må ha en volum lisensnøkkel hvis du kjøper denne pakken (dvs at nøkkel ikke følger med), derfor anbefalte jeg å sjekke først.

 

Men du står jo fritt til å kjøpe og se, er alt OK har du fått en veldig bra pris. Selv en vanlig opgraderingspakke (hvor du må ha en gyldig lisens fra en tidligere versjon) koster jo normalt over 1000 i Norge.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner helt hva dette tlp ( eller Transactional Licensing Program) går ut på, men vet noen om jeg kan kjøpe dette som et vanlig program og installere det uten å oppgradere fra tidligere versjoner av Photoshop? Eller om dette er bare oppgradering (siden det er det som står om nederst på elprice...)

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner helt hva dette tlp ( eller Transactional Licensing Program) går ut på, men vet noen om jeg kan kjøpe dette som et vanlig program og installere det uten å oppgradere fra tidligere versjoner av Photoshop? Eller om dette er bare oppgradering (siden det er det som står om nederst på elprice...)

TLP er for kunder som inngår volumlisensavtaler. Det er ikke laget for vanlige privatpersoner.

 

Under Krav og kjøp:

TLP er tilgjengelig for kommersielle kunder og kunder i utdanningssektoren og i offentlig sektor. Kontakt en Adobe-forhandler hvis du vil ha mer informasjon. Hvis du tilhører en bedrift, kan du legge inn en TLP-bestilling online med kredittkortet, eller du kan ringe 800 369 61 og kjøpe via en spesialist i Adobe-lisensiering.
Lenke til kommentar

Jaja, blir vel ikke noe billig Photoshop på med da =/

Er du student går den for ca 1000,-

 

Alternativt kan du melde deg opp i fag, betale avgiften og få denne rabatten + mange flere. Adobe setter ingen begrensning på bruken (dvs kan brukes kommersielt) samt du kan ha det etter du er ferdig som student også.

 

Går 2 året på videregående, så er ikke sikker på om jeg får denne studentrabatten. Må du gå høyskole eller universitet for å regnes som student eller kan du få studentrabatt mens du går på vidergående?

Lenke til kommentar

Jaja, blir vel ikke noe billig Photoshop på med da =/

Er du student går den for ca 1000,-

 

Alternativt kan du melde deg opp i fag, betale avgiften og få denne rabatten + mange flere. Adobe setter ingen begrensning på bruken (dvs kan brukes kommersielt) samt du kan ha det etter du er ferdig som student også.

 

Går 2 året på videregående, så er ikke sikker på om jeg får denne studentrabatten. Må du gå høyskole eller universitet for å regnes som student eller kan du få studentrabatt mens du går på vidergående?

Du har mulighet til å bruke denne på videregående. Jeg gjorde det på CS3 ihvertfall.

Lenke til kommentar

Går 2 året på videregående, så er ikke sikker på om jeg får denne studentrabatten. Må du gå høyskole eller universitet for å regnes som student eller kan du få studentrabatt mens du går på vidergående?

Videregående funker som fanken. Bestill Student & Teacher-edition, og så skal du senere uploade kopi av studentbevis - og du får aktivert. Mer info i gamle tråder.

 

Den eneste ulempen med å kjøpe Student & Teacher-edition vs å kjøpe den fulle retail-versjonen er at du ikke får kjøpt den på skandinaviske språk - du kjøper den typisk på engelsk. Ellers har du de eksakt samme rettighetene som fullversjonen - kan installeres på to maskiner, kan brukes når du ikke lenger er student, kan brukes til kommersielle formål etc etc.

 

Bestill for eksempel hos Adobe.

 

Og jo - videregående kvalifiserer:

Primary and secondary school students - students enrolled at an accredited public or private primary or secondary school providing full-time instruction

..Videregående blir tilsvarende "secondary school".

 

 

Og - ønsker du å kjøpe en av de gedigne suitene med alt mulig av flash, filmredigering etc, så er det enda større besparelser i prosent..

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...