Gå til innhold

Er det lurt å handle på dustinhome.no?


Anbefalte innlegg

Jeg sjekket ut diverse nettpriser for xbox 360 slim. Så kom jeg over Dustin Home. Er det noen som har handlet der før? Hvordan type butikk erdet? Er leveringstiden presis? Lite/mye rot?

 

Jeg kunne gjerne tenkt å vite litt, gjerne motta erfaringer fra noen som har bestilt derfra tidligere.

Ser at det er usakelig billige priser på ps3 og 360 spill der også. Derfor lurer jeg på om det kanskje er en bruktbutikk via nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt meg er bekjent selger ikke Dustinhome brukte varer. Jeg kjøpte ihvertfall min nye Laptop derfra. Det gikk fire timer ifra bestillingen var lagt inn til den ble postlagt. Jeg fikk raskt svar på spørsmål jeg hadde per email. Og av det jeg har lest av reviews, så ligger DustinHome som et av de høyest anmeldte onlinebutikker for elektronikk i norge. (Noe som var en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte min pc derfra.)

 

Mitt inntrykk er bare av en bestilling, men den er som sagt relativt god.

Lenke til kommentar

Vel ser ut som det blir handling på Dustin når lønningen kommer 12 des. Da blir det bare julegave shopping til meg selv. Men tok en titt på komplett også. Ser de har en spillpakke (Forza Motorsport 3 og Alan Wake) med på samme maskina som jeg vurderer å kjøpe på Dustin. Mens på Dustin så selger de ikke Spillpakker. Får vente til desember med å se, da de mest sannsynligvis vil slenge på et par spillpakker. Hvist ikke, får jeg ringe til Dustin å høre om de har noe på lager. Kanskje eventuelt "prute" meg til en:P

Lenke til kommentar

Skal du snakke med pakken da? De forholder seg til norske lover, og er en norsk nettbutikk. =)

 

Kjøpte TV derfra, samt en bråte andre ting. Fikk feil DVD-brenner en gang - det gjorde at de sendte en ny, mens jeg kunne beholde den gamle. Nesten samme pris for Dustin å få sendt pakken i retur som å la meg beholde den + at de ender opp med en happy customer som sørger for mersalg.

 

Har også gått greit de gangene jeg har angret kjøpet mitt - de betalte til og med returporto (fordi pakken må til Sverige...).

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt noe derfra. Hvor lang tid tok det før dere fikk det i posten, å hva kjøpte dere?

 

Jeg kjøpte Dragon Age: Origins via cdon.com og fikk spillet 2-3 dager etterpå. Jeg ble svert overasket. Er det noe lignende det er snakk om? Evt hvor lang tid vil det ta for en 360 maskin ++ spill, å komme fra sverige til min nærmeste butikk?:)

Lenke til kommentar

Jeg er godt fornøyd med dustin. I romjula i fjord bestilte jeg en ny pc skjerm, andre juledag, den fikk jeg i posten før nyttår.

 

Bestilte logitech g27 til en vanvittig pris og så den gikk opp i pris dagen etter, fikk den usannsynlig fort.

Skulle tro de lå vegg i vegg med postsentralen..

 

Også bestilte jeg xbox 360 slim med forza3 og halo til en veldig koselig pris. Fikk også det veldig fort =)

 

Thats my 10 cents =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...