Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikeke dårlig gjort av Canal+, dette var håpløst av NFF, her har TV2 bygd opp en ypperlig sportspakke som har gjort Tippeligaen til et attraktivt produkt som "folk flest" kan følge med på. NFF kaster hele greiene på dør fordi de så en mulighet til å tjene grovt med penger, istedenfor å vurdere hva som er best for fotball.

 

Det er jo tross alt et trekk fra gjengen som støtter Blatter, så at en så useriøs organisasjon som NFF fortsatt representerer norsk fotball er latterlig. Hva vil det kreve å danne et nytt fotballforbund egentlig?

Lenke til kommentar

Håper dette kan føre til flere folk på kampene. Egentlig burde vi gjort slik som i NHL, å kjøre blackouts. Om en Vålerenga-kamp på Ullevaal ikke er utsolgt, vil det være umulig for folk i Oslo-regionen å se matchen. Da tror jeg nok folk hadde kommet seg på kamp. Slike blackouts ødelegger heller ikke for folk som av geografiske grunner ikke kan komme seg på kamp, det ødelegger bare for de som lett kunne dratt på kampen, men ikke orker å løfte ræva fra sofaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper dette kan føre til flere folk på kampene. Egentlig burde vi gjort slik som i NHL, å kjøre blackouts. Om en Vålerenga-kamp på Ullevaal ikke er utsolgt, vil det være umulig for folk i Oslo-regionen å se matchen. Da tror jeg nok folk hadde kommet seg på kamp. Slike blackouts ødelegger heller ikke for folk som av geografiske grunner ikke kan komme seg på kamp, det ødelegger bare for de som lett kunne dratt på kampen, men ikke orker å løfte ræva fra sofaen.

Dette har jeg nevnt før, og det ville løst problemet spesielt i de store byene.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper dette kan føre til flere folk på kampene. Egentlig burde vi gjort slik som i NHL, å kjøre blackouts. Om en Vålerenga-kamp på Ullevaal ikke er utsolgt, vil det være umulig for folk i Oslo-regionen å se matchen. Da tror jeg nok folk hadde kommet seg på kamp. Slike blackouts ødelegger heller ikke for folk som av geografiske grunner ikke kan komme seg på kamp, det ødelegger bare for de som lett kunne dratt på kampen, men ikke orker å løfte ræva fra sofaen.

Viste ikke at det var sånn i NHL, men absolutt ingen dum ide!

Jeg syns det er kjipt å dra på kamp med 12k også vet du folk sitter hjemme å ser kampen på tv fordi de ikke gidder å dra på kamp.

 

Cupen er en sak der dette kommer veldig tydelig fram. Lite folk på alle cupkampene, men når det er finale er plutselig alle kjempe interessert å skal ha seg billett.

Det er jo en bra ting at vi med sesongkort kan forhåndskjøpe billetter da.

Håper C+ satsingen gjør at fler kommer på kamper og det tror jeg.

Hvert fall for oss som holder med feks Vålerenga, Brann og Rosenborg. TV2 har jo vært ivrige på å sende våre kamper på vanlig TV2 eller Zebra.

Lenke til kommentar

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

 

Jeg ler. Du uttaler deg om situasjoner du ikke har sett engang, og oppsummerer det hele med at det er dommer-konspirasjon. Og du forventer å bli tatt seriøst? :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser at det er stor splittelse i NFF/NTF etter salget. Flere har trukket seg fra stillingene. Det har også blitt uttalt av enkelte i NFF at det er flaut å gå på jobb etter salget og måten det skjedde på. Lederne i NFF/NTF overkjørte de andre og solgte produktet.

 

I tillegg leser jeg at Norsk Tipping vurderer å trekke seg ut etter salget. Med andre ord kan navnet Tippeligaen være historie om noen år.

 

Kan vel bli kjempespennende med C+-ligaen. Kanskje Bettson- eller Betsafe-ligaen? Nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

 

Grusomme er nok å ta litt hardt i, men begge var klare gule kort, så han skulle vært utvist, ja.

Men det skjer jo aldri på Lerkendal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...