Gå til innhold

Bestilling/abbon iPhone 4


Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å kjøpe en iphone 4 og har nå onecall abonnement. Siden jeg kommer til å bruke nettet(400-500mb) ,tenkte jeg å bestille telefonen allerede med abonnement.

 

Hvis jeg kjøper ulåst fra apple.no blir det 5.790 for telefonen + (hvis jeg beholder min abon fra onecall) 200kr i 12 mnd = totalt 8200 kr som er 400min,400 sms, 400 mb

 

Finnes det et bedre alternativ? Har en kompis som har kjøpt den hos telenor for 3 uker siden:iphone 4 2800 kr + 300kr i 12 mnd, totalt 6400kr i 12 mnd

der han fikk 1000 min,500 mb,ringte to ganger til telenor der sa de de ikke kjente noe til den...

 

Noen som kjenner lignende abon.hvor jeg får telefonen med på kjøpet? Synes 6400 var billig for 12 mnd...

På forhånd takk :)

Endret av alik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den ja...8500 totalt,synes selve telefonen var dyr...er ikke det nesten bedre med ulåst fra apple.no som er for 5.790 og skaffe onecall's fikepakka? Med 200kr i 12 mnd = totalt 8200 kr som er 400min,400 sms, 400 mb,og da er det uten binding... :roll:

Endret av alik
Lenke til kommentar

Ja, det er faktisk sant. Er litt i tvil, fordi Netcom har den beste forsikringa (Onecall sin dekker ikke fuktskade) Vet at det ikke er nødvendig med forsikring, men liker den ekstra tryggheten. Og i tillegg ser jeg at spaceworld.no har den til 2590 (32GB) med iTalk Small, vet ikke hvorvidt det er feil eller tilbud. Tror du blir fornøyd uansett hva du velger :D

Endret av Mobil-Search
Lenke til kommentar

Da ble det bestilt iPhone 4 32 GB BLACK fra apple.no

Gleder meg som en liten unge :p

Man må vel ha et microSim,tenkte å kutte til det jeg har fra før av,men blir det mulig å få brukt den i vannlig telefon da?

Lol,nå ble plutselig andre telefoner "de vannlige" ))))

Tingen er at jeg har kontakter i det fra før av..

Lenke til kommentar

Først og fremst, gratulerer :D smule sjalu her!

Det blir ikke mulig å få brukt microsim i "vanlige" telefoner. Spørs litt på hvilken mobil du har, men du kan prøve å laste/lagre dem gjennom gmail og så laste ned fra iPhonen. Eller så kan du klippe kortet du har fra før av for å så putte det inn i iPhone og overføre :)

Lenke til kommentar

Whooooo hoo, When I feel heavy metal, Who hoo

 

Dear Alic,

 

We are pleased to send you this dispatch regarding your Apple Store order W77777777

 

Your order was shipped on 12.11.2010. Your Delivery Reference Number is 88889999

We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 18.11.2010.

Track your order

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...