Gå til innhold

BIldet mitt er stjålet og brukt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. nå må jeg bare le litt her. Men alt er ihvertfall oppklart, og det viser seg at hverken NRK eller den tidligere kunden er synderen her.

 

Er en tidligere kollega som har funnet bildet da han laget en tidlig promo for Trekant i våres, og samtidig ga NRK lov til å bruke alt av materiale. Det skyldes halvt en misforståelse. Men det er helt greit for meg, selv om han absolutt ikke skulle tatt bildet er det ikke noe å lage noe mer sak ut av.

 

Så beklager å skuffe dere, men noen spennende sak med NRK ble det ikke. Uansett lærte jeg mye i denne tråden, så takk for alle innspill!

Lenke til kommentar

Haha.. nå må jeg bare le litt her. Men alt er ihvertfall oppklart, og det viser seg at hverken NRK eller den tidligere kunden er synderen her.

 

Er en tidligere kollega som har funnet bildet da han laget en tidlig promo for Trekant i våres, og samtidig ga NRK lov til å bruke alt av materiale. Det skyldes halvt en misforståelse. Men det er helt greit for meg, selv om han absolutt ikke skulle tatt bildet er det ikke noe å lage noe mer sak ut av.

 

Så beklager å skuffe dere, men noen spennende sak med NRK ble det ikke. Uansett lærte jeg mye i denne tråden, så takk for alle innspill!

Synes den tidligere kollegaen burde spandere en god flaske av favoritt-drikken din som plaster på såret.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vanlig frilanstakst i media er vel rundt 1500,- per bilde, tror jeg, og dersom noen tar bildet uten lov er det vanlig å fakturere 3x normaltakst. Så det hadde nok ikke blitt noe millionsøksmål uansett. (Dvs. kunne kanskje blitt søksmål, men da hadde det nok endt med tap pga. sakskostnader)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...