Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hadde du reagert hvis din partner var tidligere prostituert?


Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din partner var tidligere prostituert? Mener du at fortid er fortid, eller ville du aldri sett på den personen med samme øyne igjen? Kunne du ha vært i et forhold med noen som har den bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket for kjønnssykdommer

 

Det er ikke alle kjønnsykdommer man kan sjekkes for.

 

 

Om jeg allerede var forelsket hadde jeg oversett det i "forelskelsesblindhet". Men om jeg hadde fått vite det før jeg var blitt forelsket, hadde jeg nok sluttet å treffe personen, fordi en gutteprostituert hadde vært, uhm, litt for spesielt, er alt jeg kan si. :tease:

Lenke til kommentar

Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din partner var tidligere prostituert?

Med vantro.

 

Mener du at fortid er fortid

Av og til

 

eller ville du aldri sett på den personen med samme øyne igjen?

Bildet mitt ville nok forandret seg.

 

Kunne du ha vært i et forhold med noen som har den bakgrunnen?

Ja, hvis du ikke har HIV eller hepatitter.

Endret av Nihilist1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Vurderer du å prostituere deg, eller har du gjort det?

 

Nei blir nok ikke til å gjøre det, uansett hvor blakk jeg er.

Men jeg bare lurte litt sånn generelt sett.

Tror nok jeg hadde akseptert det hvis min partner var det. Nei, den der er litt vanskelig gitt. Såfall skulle sjekkes seg for alle mulige sykdommer som er.

Lenke til kommentar

Jeg vil blitt sint om jeg hadde fått visst det lenge etter at man hadde blitt sammen. Jeg mener at dette er noe folk bør være ærlige om med en gang.

 

På den andre siden så forstår jeg at folk med en slik bakgrunn vil vente med å fortelle om det. "Hei jeg heter Nina og pleide å selge sex til tilfeldige menn" på første date vil nok fort skremme bort de fleste.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor man skal være pliktig til å fortelle alt om sin fortid i starten av et forhold, da mange har en fortid som ikke er like fin - for å si det mildt. Det krever tillit å åpne seg opp for andre, og tillit er noe man bygger opp over tid, lang tid. Den vil gjerne ikke være sterk nok i starten av et forhold til at man klarer å snakke om deler av sin fortid.

 

Men til temaet for tråden. Personlig hadde jeg nok hatt problemer med å takle at min partner hadde vært prostituert. I hvilken form og grad hun hadde solgt seg selv ville selvfølgelig spilt inn. Men det å selge seg selv er uansett noe jeg finner både skittent og nedverdigende, og det ville uten tvil påvirket hvordan jeg så på min partner - og forholdt meg til henne fysisk. Men hadde jeg i utgangspunktet valgt denne personen som min kjæreste ville det vært så mye ved henne jeg ikke ville mistet at jeg uansett ville prøvd å takle det; hvorvidt jeg hadde klart det er selvfølgelig en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...