Gå til innhold

Oppdatert Firefox rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettleseren Google Chrome er et mye bedre valg en Firefox.

 

Let the flamewar begin!

 

Mer stilren

Kjappere

Raskere å hente frem en nettside fordi Chrome automatisk fyller ut nettadressen på tidligere besøkte sider, straks du begynner å taste bokstaver i adressefeltet(denne egenskapen er verdt overgangen til Chrome alene)

 

Anbefaler at du kommer med litt mer saklige argumenter neste gang :)

 

At nettleseren er mer stilren har vel like mye å si for hvor bra nettleseren er som lakkeringen har å si for hvor god en bil er (og i FireFox kan forøvrig endre designet etter eget ønske, her som det er snakk om FF4, så blir den enda mer lik Chrome i design som standard også).

 

At nyeste Chrome er raskere enn FF3.6 kan hende, men Opera er vel enda raskere enn Chrome? :)

Hvor rask FF4 er gjenstår å se.

 

At chrome fyller ut nettadressen med sider du har besøkt før... Hva slags argument er det? Har du i det hele tatt brukt andre nettlesere? Selv IE8 har den funksjonaliteten, veit ikke om noen nåværende nettlesere som IKKE har denne funksjonaliteten.

 

Generellt sett er nettleserene omtrent like gode, hva man bruker/bør bruke koker ned til hva man er vandt med eller liker av smådetaljer. Personlig liker jeg FF fordi jeg er vandt med det og fordi jeg liker utvidelsene som er laget (ja, jeg er fullt klar over at mange av utvidelsene også finnes til Chrome).

Lenke til kommentar

At chrome fyller ut nettadressen med sider du har besøkt før... Hva slags argument er det? Har du i det hele tatt brukt andre nettlesere? Selv IE8 har den funksjonaliteten, veit ikke om noen nåværende nettlesere som IKKE har denne funksjonaliteten.

Hvis du hadde prøvd Chrome, så hadde du fort skjønt hva han mente ;)

 

Ja, alle nettlesere nå kommer opp med en liste over tidligere steder basert på hva du skriver inn, mens Chrome har øverste valget i listen i selve adressefeltet, slik at hvis det er riktig kan du bare trykke enter, i stedet for å måtte trykke pil ned, også enter.

 

Liker veldig godt Chrome, spesielt ytelsen, men er som andre avhengig av enkelte addons i FF, så blir nok den en stund til...

Lenke til kommentar

At chrome fyller ut nettadressen med sider du har besøkt før... Hva slags argument er det? Har du i det hele tatt brukt andre nettlesere? Selv IE8 har den funksjonaliteten, veit ikke om noen nåværende nettlesere som IKKE har denne funksjonaliteten.

Hvis du hadde prøvd Chrome, så hadde du fort skjønt hva han mente ;)

 

Ja, alle nettlesere nå kommer opp med en liste over tidligere steder basert på hva du skriver inn, mens Chrome har øverste valget i listen i selve adressefeltet, slik at hvis det er riktig kan du bare trykke enter, i stedet for å måtte trykke pil ned, også enter.

 

Ah, tenkte ikke over den muligheten, beklager det, min feil.

Helt ærlig liker jeg ikke den funksjonaliteten, men det er vel bare meg som er eksentrisk :p

Opera og Safari har forresten samme funksjonalitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...