Gå til innhold

Anmeldelse: Medal of Honor (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Skuffende opplevelse. Siden de har skrytt så mye av at dette tar utgangspunkt i en reell konflikt og at de har samarbeidet med militærpersonell forventet jeg litt mindre "stars 'n' stripes" og kanskje litt mer realisme. Men nei, dette spillet tråkker i COD-seriens fotspor - her er det stereotyper som gjelder, mange treff før døden inntreffer (både for en selv og fiendens del), og mest mulig pang-pang på kortest mulig tid. Realisme er det ikke et snev av, og "moroa" er over før man føler en kommer i gang også (brukte ca. 4 timer på hard, inkl. dauing). Selv som en COD-kopi gjør dette spillet en dårlig jobb. Klarer ikke se hva MP-delen bringer for noe nytt heller.

 

Mulig jeg er i overkant negativ, men konklusjonen min er at med COD:MW og BF:BC2 på markedet har ikke MOH livets rett.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp ferdig med single player, og veldig positivt overraska. Synes slett ikke dette var så mye dårligere enn MW2, jeg. Innholdet, om kanskje ikke like "perfekt", var mer variert, og fryktelig mye bedre enn den i Bad Company 2. Ellers, som i MW2, var den alt for kort, men det finnes jo flere vanskelighetsgrader. 8/10

Lenke til kommentar

Vel, personlig synes jeg MW2 var en ganske stor skuffelse også. MW(1) var derimot noe helt annet og nyskapende på flere områder. SP-delen på BC2 var heller ingen stor fornøyelse nei, men MP-delen er til gjengjeld svært underholdende.

 

Men det som nok trekker mest ned ved det spillet her er realismen...eller mangel på sådan...som de jo har skrytt av hele veien. Autentisk opplevelse meg i r***... Våpenfølelsen og lydene er skuffende, eksplosjonene ser veldig "Hollywood" ut, ildkampene skjer med få unntak på korte avstander med bølger av hodeløse fiender som løper mot en (selv Apache-oppdraget!), Taliban/AQ må tydeligvis lide av både kollektiv tunghørsel og svaksynthet etter snikeoppdragene å dømme...osv. Det kan godt være de har hatt med seg militærpersonell i utviklingen, men de kan umulig ha hørt noe særlig på dem...

 

Nei, til realisme/simulator funker ArmA-serien langt bedre, og til mer standard FPS når ikke MOH på langt nær opp til SP- og MP-delen i COD:MW(1) og MP-delen i BF:BC2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...