Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen har meldt meg inn i en gruppe på facebook og for hvert eneste j*vla innlegg som skrives der så får jeg en mail om det, selv om jeg har deaktivert at face skal sende mail.

Skrevet

At du er så barnslig.

Du er på internett. Det er som å være full på fest liksom...

Når jeg er på fest så drikker jeg munkholm, trenger ikke å være full for å ha det gøy!

Skrevet

Når jeg er på fest så drikker jeg munkholm, trenger ikke å være full for å ha det gøy!

Om du drikker på fest eller ikke var helt irrelevant i forhold til det jeg sa...

Skrevet

Faan, zalo i oppvaskmaskinen er min hittil dummeste idé. Skummer som et helvete ut av den

Var en på gammeljobben som gjorde det. Gulvet måtte byttes pga vannskader :thumbup:

Skrevet

At noen har meldt meg inn i en gruppe på facebook og for hvert eneste j*vla innlegg som skrives der så får jeg en mail om det, selv om jeg har deaktivert at face skal sende mail.

Thats what the spaaam folder is for... Ikke om du bruker hotmail da. Da er du doomed.

Skrevet

Om du drikker på fest eller ikke var helt irrelevant i forhold til det jeg sa...

Å drikke er helt irrelevant for å være på fest :thumbup:

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Matematikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...