Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søknader som skal sendes pr post. Hvem som sitter med frimerker, brev og skrivepapir/skriver?? :nei:

Eneste grunnen til jeg er registrert som kristen er fordi jeg ikke har sendt post til kirken og meldt meg ut.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Skrevet

Eneste grunnen til jeg er registrert som kristen er fordi jeg ikke har sendt post til kirken og meldt meg ut.

Det er kirken sikkert veldig glad for. De får tross alt penger fra staten for alle som står oppført som medlemmer av kirken ;) Motivasjon nok?

Skrevet

Det er kirken sikkert veldig glad for. De får tross alt penger fra staten for alle som står oppført som medlemmer av kirken ;) Motivasjon nok?

polls_meh_cat_3828_510005_answer_1_xlarge.jpeg

Jeg har visst at kirken tjener penger på meg. Og jeg gir beng i det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvem faen bryr seg, kirken kommer til å en "datakræsj" og så blir alle i landet kristne igjen om et år eller to uanz. Er ikke vits i å melde seg ut.

Endret av ☭ FTW ☭
Skrevet

Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends.

Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. :hrm:

• Liker 1
Skrevet

Folk som prøver å legge meg til på facebook fordi vi har en eller to mutual friends.

Disse er ofte folk jeg aldri har sett eller snakket med før, og som ikke har planer om å skrive til meg. Uhh.. :hrm:

Samler på sånne jeg :) Har 5 ubesvarte venneforespørsler nå.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Å tape.... ikke vinne! :hrm:

Skrevet

Når broren min på 23 år ikke vet hvordan man bruker google.

Hver dag kommer han med ett eller flere spørsmål som virkelig får meg til å tro at han har levd under en stein mesteparten av livet. Senest i dag ble jeg vekt av han som ringer og vil vite hvor mye tollgrensen ligger på... SKAFF DEG EN JOBB OG ET HUS FOR FAEN!!!!

Skrevet

Visste du at facebook fins med norske menyer?

Skrevet

Visste du at facebook fins med norske menyer?

Du er en sånn du som forlanger at alle skal bruke norske ord på alt?

Skrevet (endret)

Argh! Blir så lut lei faren min til tider. Vi er tydeligvis totalt forskjellige på alt, og har alltid sterke og motsettende meninger. Så blir han sur når jeg er uenig.

Godt at jeg ikke bor hjemme lenger.

Endret av Gavekort
Skrevet

Når folk faceraper en person ved å skrive "OMG JEG ELSKER Å SUGE KUK!". Alle forstår det er fake... Skal man først facerape skal man gjøre en genistrek som virker troverdig. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...