Mr. A Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg fikk ikke sommerjobb på den ene plassen det var mulig å få, om du ikke har kontakter her og der. Er nesten umulig å få seg sommerjobb med mindre man er over 18 og søker rundt juletider.
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/halvor-og-anna-ble-rundlurt-av-svindlere-3510452.html Idioter som blir svindlet på nett, og deretter går ut i media for og få sympati(?) Hallo er det mulig! Er dere så dumme fortjener dere og bli svindlet! Slik ser 2 mindre intelligente mennesker ut:
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Og at det regner nå når jeg skulle ut og trene. Været er så ustabilt her i trøndelag. Tidligere i dag satt jeg ute i sola og slappet av.
Amberlamps Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Skum-tingene på dieselpumpene! Kan noen som jobber på en veistasjon fortelle meg hvorfor dere har dem? Fylte nettopp diesel på bilen og hva skjer når dere har de skum-greiene utpå? Jo, det renner dieselrester ned over hele bilsiden fordi andre udugelige helvettes mennesker ikke klarer la være å søle litersvis med drivstoff inn i den skummgreia. Jeg kan jo pokker ikke vaske bilen hver jeg gang jeg fyller drivstoff! 1
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvilken rendering? 3D-animasjon elns.? Isåfall er jeg enig, det kan finne på å ta en natt.
sebbur Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 All form for rendering. Det tar jo så fantastisk lang tid!
Tobeass Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Det å drikke av feil flaske >.< Finne snus i ølflaska er IKKE digg.
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Bedre CPU hjelper, men det kan ofte ta over en natt å rendere.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 iPadder irriterer meg. Eller rettere sagt, brukerene til iPaddene. Kommer på kontoret og nærmest beordrer meg å legge opp e-post på den, slik de får lese den ultraviktige jobbmailen sin der. Er så deilig å si at "Nei, vi tillater ikke iPad i vårt system." 6
Pokey Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg vet ikke hva proprietær betyr men jeg er sikkert enig. 4
Lami Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 (endret) iPadder irriterer meg. Eller rettere sagt, brukerene til iPaddene. Kommer på kontoret og nærmest beordrer meg å legge opp e-post på den, slik de får lese den ultraviktige jobbmailen sin der. Velkommen til år 2011. - At Posten er så forbanna dumme at de klarer å miste pakken min fra USA. FUCK YOU! Endret 6. juni 2011 av Lami 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå