Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg sier og ho. :cool:

Skrevet

Jeg sier Ho fordi jeg vet ikke men jeg snakker ganske breit da. Men altså hvis du har sett å hørt åssen han ravi å dj løv synger å sett åssen di skriver sangene sine så snakker jeg akkurat som Ravi for han er herifra jeg er i fra :D

Skrevet (endret)

Irriterer meg litt at bergensere har en tendens til å si "hun" istedenfor "henne".

- Jeg tar meg en tur inn til hun.

Bergenserdialekten er den beste dialekten. Hold kjeft og slutt å klag.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 4
Gjest medlem-1432
Skrevet

Helt uenig. Bergensk beste dialekt du liksom.. :!: nei nå flyr vel griser også snart. :D

Skrevet

Resten av Norges dialekter er sytete og kjipe. Har dere noengang hørt EKTE Bergensere snakke istedenfor den der stereotypen dere har lagd med "EG BOR I BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRRRGENNNN"?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har hørt ekte bergensdialekt ja. Dere er så høylytte! ro ned et par hakk.

Skrevet

Tja, personlig bor jeg i Bergen, og jeg har for det meste vært borti folk som snakker ganske rolig og i normalt volum. Du har jo selvfølgelig de idiotene som tror alle rundt de er tunghørt, men de finnes overalt.

Skrevet

Ja pleier å snakke med bergensere på skype og det er umulig å høre hva noen andre sier siden de bare babler i vei om Torgallmenningen og buekorps og gudene vet hva.

• Liker 6
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

''Charternordmenn'' er så jævla irriterende. Enn å drikke seg dritings på flyet, ødelegger Norges ''gode'' rykte. Er så patetisk.

Skrevet

''Charternordmenn'' er så jævla irriterende. Enn å drikke seg dritings på flyet, ødelegger Norges ''gode'' rykte. Er så patetisk.

Vet. Derfor jeg alltid drar til sære steder hvor jeg ikke finner nordmenn. Finnes ingenting verre enn nordmenn i utlandet.

Om 3 uker drar jeg til jungelen og sumpen i Vietnam, finner jeg norske fylleturister der kommer jeg til å rive ut øynene mine og spise de.

• Liker 3
Skrevet

Vet. Derfor jeg alltid drar til sære steder hvor jeg ikke finner nordmenn. Finnes ingenting verre enn nordmenn i utlandet.

Om 3 uker drar jeg til jungelen og sumpen i Vietnam, finner jeg norske fylleturister der kommer jeg til å rive ut øynene mine og spise de.

Bon Apetitt du burde prøve sprøstekte øyne. :whistle:

Skrevet

Ja pleier å snakke med bergensere på skype og det er umulig å høre hva noen andre sier siden de bare babler i vei om Torgallmenningen og buekorps og gudene vet hva.

Du glemte å nevne måkene utenfor vinduet mitt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...