Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipe usbpinner som ikke lever opp til hva de sier på esken. 128GB Kingston - 400 MB/Sec Read , 300 MB/Sec Write. Joda den er oppe i rundt 300 MB/Sec i ca 10 sekunder før den sakte men sikkert dupper ned til 10 MB/Sec.

Komplett ubrukelig til å føre over filmer eller spille de av på tven. Søppel 

Lenke til kommentar
Sidekick skrev (22 minutter siden):

Kjipe usbpinner som ikke lever opp til hva de sier på esken. 128GB Kingston - 400 MB/Sec Read , 300 MB/Sec Write. Joda den er oppe i rundt 300 MB/Sec i ca 10 sekunder før den sakte men sikkert dupper ned til 10 MB/Sec.

Komplett ubrukelig til å føre over filmer eller spille de av på tven. Søppel 

Og du er sikker på at problemet ikke sitter bak pluggen du setter minnepinnen inn i? Hvis ikke resten av systemet ditt håndterer slike hastigheter så blir cachen fort full...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (9 timer siden):

Tipper den er borte av seg selv etter en ukes tid uansett. 🙂

Som regel ja, men hvis det drøyer litt, prøv!

Karltorbj skrev (9 timer siden):

Ikke kverk dem, foer de er modne.

Spesielt ikke, de paa nesa,

Lurt å ikke kverke i det hele tatt. Kan bli arr

Lenke til kommentar
9 hours ago, Retroman said:

Sutringa til matvgigantene og deres eiere gjør mer enn å bare irritere meg om dagen. "Vi har ikke råd til å følge Kiwis prising", sier de. Men et resultat på mange milliarder tilsier noe annet.

Hold kjeft, og gjør mer for kundene deres istedetfor å melke dem på grensen til det umoralske. Drittsekker hele hurven

Folk hadde vært misfornlyd selv om dagligvarehandelen solgte med tap.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (43 minutter siden):

Hvilket fantastisk vidundermiddel som kan fjerne en kvise på 7 dager. 

Forsvinner som regel før det har gått 7 dager. Går man med vonde betente kviser over lengre tid (uker) så er det kjekt å ha noe som får de til å forsvinne nå de er helt sta og ikke forsvinner på egenhånd. Virker forøvrig også godt på hårsekkbetennelse, som heller ikke er så behagelig.

Irriterende at folk plages med kviser, da mener jeg ikke det plager meg at andre har kviser, men at det plager meg at andre har det plagsomt, enten fordi de føler ufresh og/eller fordi kvisene gjør der vondt å bevege på deler av ansiktet f.eks. 

Lenke til kommentar
Sitat

 

Slåssingen skal ifølge Marriot ha skjedd i nærheten av sofaen til Else Kåss Furuseth, altså relativt synlig for andre publikummere.

Marriot mener sånne episoder må påregnes på et stort arrangement, hvor det også er alkoholservering. Det er 8500 mennesker samlet i spektrum til MGP-finalen.

– Det er litt av gamet når man driver et stort arrangement med alkohol, sier han.

Likevel er det klart at barn i følge, eller i nærheten av opptrinnet, har blitt skremt. De ble fulgt ut gråtende ut av Spektrum.

 

Hvorfor er det barn tilstede på et arrangement hvor det serveres alkohol hvor folk blir dritings?!?

Lenke til kommentar

"Noreg er på 20.-plass i europeisk oversikt over straumstøtte. Den tyske støtta er dobbelt så stor som den norske per innbyggjar."

Siden de klager på strømprisene i Europa, så trodde jeg det var kun Norge som fikk strømstøtte, men så viser det seg at vi ligger på 20. plass..  hvorfor sender vi da strøm til utlandet..

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (14 minutter siden):

"Innbyggjar"

Vet det er litt ungdomsskolenivå å irritere seg over nynorsk, men jeg føler det blir mer om mer jalla med tiden.

Krav om at så mange artikler på NRK skal være på nynorsk.

Egentlig rart at det ikke har kommet krav om at noen skal være på samisk, og at barn skal bli tvunget til å lære samisk på skolen.
De bruker millioner på å bytte skilt, for å tilrettelegge for mindretallet, som sikkert ikke snakker samisk engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen av matvarekjedene satte opp prisene før de satte dem ned igjen, så kan de vel bare sette dem opp igjen litt og litt i ukene som kommer eller?

 

BadCat skrev (På 2.2.2023 den 16.46):

Et skrekkeksempel er banksjefen fra danmark som utviklet Alzheimer og gikk fra aldri å ha hatt sykefravær i hele sitt liv til å ende som en zombiemann som truet sin egen familie med kniv.

https://tv.nrk.no/serie/en-stille-forsvinning

Huff, den sjukdommen der er så jævlig ass. Forferdelig historie.

Forøvrig irriterende at NRK bare har siste episode liggende tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...