Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zork skrev (På 20.8.2022 den 22.29):

Jeg har ikke sagt noe om utviklingen rundt vår kjøpekraft.

Det jeg stilte spørsmål om er din "Norge er ikke verdens beste land å bo i fordi kjøttdeigen er dyr"-argumentasjon.

Minner om at i, dessverre svært mange land, så har "Mathilde (34)" langt mer å gråte for enn prisen på kjøttdeig. I Afganisthan får ikke Mathilde (34) sende sine døtre på skolen og må isteden selge dem til en eller annen 60-åring som vil gjøre 9-åringen til sin kone.

Men for all del - fortsett å late som om Norge ikke er et godt land å leve i fordi fredagstacoen blir litt dyrere. 

Og idag var det noen som gikk ut mot Æ-appen. Den er visst ikke like bra som før. Hvis jeg først skal ut i media med noe så håper jeg at det ikke blir pga en 10% kampanje på en forbanna app...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gaea skrev (4 timer siden):

Når man blir bannet fra Instagram, Facebook osv så er man en ganske bedritten person med rævva, og ekstreme holdninger.

Jeg ante ikke hvem denne Tate var og måtte søke det opp av nysgjerrighet. Fant en artikkel med bilder, bl.a. ett hvor han sitter med en feit sigar og teller pengesedler fra en bunke spredd utover et bord.

Dette og andre bilder gir meg inntrykk av en selvhøytidelig, utålelig "vet du ikke hvem jeg er??"-type. Ut fra det lille jeg så, har jeg samme inntrykk som deg og er glad jeg ikke kjenner fyren.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
:utakt skrev (4 timer siden):

En av fordelene med å bli så gammel som meg er at man driter fullstendig i alle disse "kjendisene" fra ulike realityprogram og sosiale medier. 🙂

Kunne ikke brydd meg mindre om slike folk.. Derfor jeg hater å lese aviser generelt fordi det som regel er proppfull med slik dritt. Leser som regel bare /nyhetssidene til de forskjellige avisene så jeg slippper mye svada som dette dritet her. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden):

I enkelte tilfeller at man prumper slim ut av ræva. Vanskelig å unngå, men liker det ikke.

Sliter du med sosial angst? Jeg har lignende problemer selv men som regel kun når jeg er ute blant folk.. Merkelige greier det der. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Hem, hva har angst med å prumpe slim og gjøre? Fortell? 🤔🤔

Jeg sliter med slim grunnet sosial angst. Har noe med tarmene. 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 timer siden):

Jeg ante ikke hvem denne Tate var og måtte søke det opp av nysgjerrighet. Fant en artikkel med bilder, bl.a. ett hvor han sitter med en feit sigar og teller pengesedler fra en bunke spredd utover et bord.

Dette og andre bilder gir meg inntrykk av en selvhøytidelig, utålelig "vet du ikke hvem jeg er??"-type. Ut fra det lille jeg så, har jeg samme inntrykk som deg og er glad jeg ikke kjenner fyren.

Jeg visste heller ikke hvem han var før inntil nylig, er ikke på Instagram eller TikTok. Fikk høre om han gjennom Wasim Zahid, også fikk jeg meg at han var blokkert så jeg leste litt om hvorfor. Og kom over de utsagnene hvor Tate forherliger voldtekt og vold mot kvinner, samt homofobi og rasisme,og en rekke andre ting. Fyren er visstnok også under etterforskning etter voldtekt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (På 21.8.2022 den 22.31):

Og idag var det noen som gikk ut mot Æ-appen. Den er visst ikke like bra som før. Hvis jeg først skal ut i media med noe så håper jeg at det ikke blir pga en 10% kampanje på en forbanna app...

Skjønner godt at folk går ut mot Æ-appen, fordi den har blitt helt ubrukelig siden den ble relansert. Jeg hadde en nøye justert 10 på 10-liste med dyre varer jeg kjøper ofte og kunne spare over en femtilapp på hver handletur. Nå får jeg nesten bare helt tilfeldige tilbud på billige varer og ting jeg ikke trenger som jeg aldri noensinne har kjøpt. Tilbudene blir færre og dårligere også. I starten var det sju forskjellige på opptil 30%, mens de siste to ukene har det bare vært fem forskjellige på maks 20%.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...