Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. 

Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt.  Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. 

For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av.

Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut :(

Lenke til kommentar
44 minutes ago, Gaea said:

Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. 

Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt.  Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. 

For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av.

Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut :(

18hroc.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gaea skrev (1 time siden):

Er så satans irritert. Hun jeg bor sammen med har en helt ufyselig stefar. Hun hadde bursdag for flere måneder siden, han dukket da opp uanmeldt på døren med bursdagsgave etter at jeg hadde lagt meg, ringte på flere ganger, fortsatte å ringe flere timer. Hun jeg bor sammen med var ute på byen og orket ikke å svare han på telefonen. 

Nå jobber hun i et sommervikariat et annet sted i landet så hun er en del borte. Men, så får jeg melding fra henne om jeg kan være hjemme enten idag eller onsdag sånn at han får levert en bursdagsgave til henne. Hun vet godt at jeg misliker han, at jeg ønsker null kontakt, men allikevel spør hun meg om dette. Synes det er temmelig frekt.  Når hun er hjemme skal jeg ikke legge meg oppi at hun har besøk av ham, men jeg synes det er så sykt spesiell oppførsel, både fra henne og han. 

For å ikke snakke om toalett som aldri blir fiksa, mugg på badet, at hun tar mobilen min ut av hendene mine mens hennes egen ligger rett ved siden av.

Ja, jeg bor i samme leilighet som jeg egentlig sa opp ifjor desember. Jeg kommer meg aldri ut :(

Håper du finner en bedre leilighet på sikt.. Råd til deg: få deg en leilighet kun for deg selv.. Men det er vel enklere sagt enn gjort i dagens leiemarked.. 

Synes det er spesielt det du nevner om at hun ønsker at du skal ta imot en jævla gave.. Han kan da komme når hun er der? What? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 time siden):

Synes det er spesielt det du nevner om at hun ønsker at du skal ta imot en jævla gave.. Han kan da komme når hun er der? What? 

Ja, han har jo allerede levert bursdagsgave i juni.. synes dette kunne ventet til oktober, når hun er hjemme igjen..

Tusen hjertelig takk for at du tilbudte deg, på short notice, å ringe meg rundt tidspunktet han kommer sånn at jeg får en unnskyldning til å slippe å prate med han. 😂 jeg ignorerte han totalt forrige gang han var på besøk her..sa ikke hei engang når han sa hei, bare lukket døren til soverommet og sa ingenting. han ble fryktelig fornærmet. Så jeg kjenner meg så lite keen på å prate med han 😛

 

Omnia vincit amor skrev (1 time siden):

Håper du finner en bedre leilighet på sikt.. Råd til deg: få deg en leilighet kun for deg selv.. Men det er vel enklere sagt enn gjort i dagens leiemarked

Og ja, det er planen..men det blir heldigvis lettere på sikt for meg nå som jeg har fått jobb

Endret av Gaea
Lenke til kommentar

Da har han vært innom. Kom selvfølgelig forsinket. Og bursdagsgaven var selvfølgelig et svært brett med øl, til ei som har et problematisk forhold til alkohol..hennes biologiske far var også alkoholiker og døde pga dette. Dette var visstnok såpass viktig at han bare måtte levere det nå, og ikke i oktober..

Takk til @Sydvest for å hjelpe meg så kort varsel 😅 Jævla kuken (stefaren altså) fortsatte å prate til meg selv om jeg pratet med Sydvest og stefaren bare gikk inn på leiligheten. Blir så paff av slik oppførsel.

Det irriterer meg også, når folk gjør så sære, frekke ting ut av det blå og jeg blir stående perpleks og ikke får gjort noe konstruktivt. Og det irriterer meg så sykt mye når jeg føler at jeg bare må takle ting fordi jeg ikke har noe annet valg. Kan liksom ikke sette meg på bakbeina og få et dårlig forhold til en jeg evt må bruke som leiereferanse i fremtiden 😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sykt lyst til å be han ryke og reise og si akkurat det som nevnes i lydfilen.  

Føler meg litt som denne slangen her, hvis man skulle gjette på at den er skikkelig fed up, men samtidig prøver å beherske seg. 

Slipper ut raget her i irritasjonstråden  + powerwalks. Nå føler jeg meg mer zen. 

bhlay8ol5a251.thumb.jpg.662acbc933e364242d83cc4bb2ac199e.jpg

Endret av Gaea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...