Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 time siden):

Kino er dødt, Uten tilskudd hadde det vært stengt for lengst i Norge. Håper det blir lagt ned. Uten tilbud kan man heller ikke gå glipp av noe. På sist LotR-marathon var det under 10 mennesker i salen og ingen sa noe i pausene. Det var ingen eller få Covid-restriksjoner da. Kinoens dag var nitrist i fjor. Noen få unger i følge med voksen. Nesten ingen ungdom eller voksne på visninger for eldre målgruppe.

Kan vel ha noe med at filmene er 20 år gamle. Og de færreste gidder å se 9 timer med middelmådig film som ikke er ny engang. 

Lenke til kommentar
djgudleif skrev (3 minutter siden):

69% lavere risiko for innleggelse med omikron. Den er altså bedre enn vaksinen da. Ok kjør på. Åpne samfunnet. hallo?

Selv om omikron sannsynligvis ikke angriper lungene i samme grad for eksempel delta og de andre koronatypene vil man helst unngå smitte med omikron så langt det lar seg gjøre pga risiko for long covid, blant annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, GiaMahan said:

Selv om omikron sannsynligvis ikke angriper lungene i samme grad for eksempel delta og de andre koronatypene vil man helst unngå smitte med omikron så langt det lar seg gjøre pga risiko for long covid, blant annet. 

Uenig. Tar heller long covid og pub enn å råtne hjemme. Uansett har ikke risiko for ubehag noe hjemmel i smittevernsloven

Endret av djgudleif
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (2 timer siden):

Banken som har gitt beskjed om at kortet mitt er i fare eller noe og har sendt meg nytt kort.
Det jeg har nå vill slutte og virke i morgen, og kan ikke handle for mer en 300 på nett.

Det nye er enda ikke komt, og kommer sikkert aldri.

Flott!
Drittbank.  

 

Drittbank fordi banken beskytter deg og seg selv mot svindel?
Pass bedre på kortene dine, og ha minst 2 kort du kan bruke.

Skader heller ikke med kontanter i reserve.
Jeg har alltid 500+ i skuffen hjemme. (+Coop konto + Trumf)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (24 minutter siden):

Drittbank fordi banken beskytter deg og seg selv mot svindel?
Pass bedre på kortene dine, og ha minst 2 kort du kan bruke.

Skader heller ikke med kontanter i reserve.
Jeg har alltid 500+ i skuffen hjemme. (+Coop konto + Trumf)

Hadde dem bare ventet med og sperre det jeg har til jeg får det nye så....

 

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Evner ikke å begrense meg selv.

Kjøpte 4 biter laks, la først opp i 2 biter, da jeg tenkte det er nok, men så ble det så jeg stekte alle 4, og dermed ble alle 4 spist.
2 hadde vært nok, så jeg kunne hatt middag i 2 dager.

På plussiden, så har jeg ikke kjøpt søtsaker denne uken, og det blir ikke mer mat i dag.

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (2 timer siden):

Hadde dem bare ventet med og sperre det jeg har til jeg får det nye så....

 

Fikk sperret kortet av banken en gang, og det var når kjøpte litt bitcoin hos noen som holder til på Malta eller hvor det var.
Ringte og de sa de ikke visste hva det var og om det var meg, men da jeg sa hvordan det var, åpnet de det igjen med en gang.

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (2 timer siden):

man ikke føler seg til stand til noen ting og mangler troen på seg selv

Den stemmen skal du ikke høre på. 

Det kan sikkert være grunner til å velge å ikke ta en jobb, men ikke den grunnen. Det er ikke lov. 

Arbeidsgiver ville ikke tilbudt deg stillingen hvis de ikke hadde troa på deg. Hvis du vil ha den, så ta den! 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...