Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sokker som er bundet sammen med sånne tynne plastikksnorer man må klippe av enden på og trekke gjennom sokkene. 

De sitter så stramt at man må inn med en sylskarp saks og leke kirurg for å klippe den uten å skade sokkene. 

Kjøpte en 7-pakk, og der var sokk 1-3, 3-5 og 5-7 bundet sammen slik, så jeg måtte klippe 3 stykker. 

Tar under et minutt å klippe opp, men gud bedre så irritert jeg klarer å bli på de sekundene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, djgudleif said:

https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965

Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen)

Ja, BLM og "rasisme"  bølgen skal innom alle kriker og kroker i samfunnet, dem skal utnytte det til det fulleste for egen gevinst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
djgudleif skrev (3 timer siden):

https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965

Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen)

Hehe, jeg kommenterte dette vrøvleriet i en annen tråd og likevel kommer det noen til forsvar for dette mølet. Noen burde kanskje ikke ha sa kjepphøye tanker om seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, djgudleif said:

https://www.nrk.no/kultur/fa-hovedroller-for-flerkulturelle-i-filmbransjen_-_-det-er-en-kulturell_-rasistisk-forbrytelse-1.15063965

Ikke gi meg biroller bare pga min hudfarge! (Men det går bra hvis jeg får hovedrollen)

For et sjokk at mennesker i skuespillerbransjen blir castet etter utseende. Det har vel vært slik siden forever.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Norske butikker har sluttet å selge puree mixen jeg pleide å kjøpe for å lage min supergode coctail. Gjennom googlesøk kommer jeg til Coop sin matlevering side med resultat, men ved manuell søk har de fjernet mixer-gruppen og forstår ikke om de faktisk har varen på lager eller ikke. En annen dansk nettside kamuflert som norsk har satt 200 kr frakt for en vare på 135 kr. (For ordens skyld er det snakk om Finest Call Strawberry puree mix)

Begynner å bli oppgitt over at alle ting jeg trenger disse dager svikter meg totalt; time hos klinikk (fikk helt på slutten av september) og fastlegen er på ferie fram til midten av juli og det er hverken skyer eller regnvær for å kjøle ned været litt. Lei av å koke hverdag.

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (50 minutter siden):

Med det samme jordbær er nevnt.

Sykt dyrt pga Corona, 100kr kurven her jeg bor.

Får billigere utenlandsk jordbær hele året
Prisen på norsk bær vil gå ned etterhvert som at folk ikke kjøper, og at produsentene blir sittende med bær som begynner å bli gammel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Dubious said:

Nettsider som krever at man taster inn fødselsdato for å "verifisere" at man er over 18

ALLE kan skrive vilkårlige tall og komme inn, sånn som jeg alltid gjør

Det kan de, men da ligger ansvaret hos den som har skrevet inn falske tall. Alternativet hadde vært at det kun ble publisert familievennlig stoff. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...