Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (9 timer siden):

Ferjer, skal aldri ha hytte hvor en "må" ta ferje
Tar nok ferjer når jeg kjører lastebil, da utenom rush og ferietider 
https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/05/21/Lange-køer-på-ferjeleiet-på-Flakk-Det-var-ille-21890784.ece

Har regnet litt på det, og det tar omtrent 1 time lengre å kjøre rundt fjorden, etter hvor man har hytte, og en blir fort stående 1 time å vente på ferja når alle skal på ferie samtidig, så jeg hadde kjørt rundt.

Du veit at ingen andre enn deg abonnerer på Adressa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kynxx skrev (13 timer siden):

Kid på 11 mnd som skal stå oppreist så lenge at han faller på bakhodet av utmattelse, hyler og skriker, reiser seg opp og gjentar hele greia. Klatrer på alt som sørger for at han slår seg. Må fotfølge han hele tiden.

Newsflash; det er sånn småunger gjør. Det burde ikke komme som en overraskelse på noe voksent menneske at småbarn må fotfølges overalt til enhver tid for å passes på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (23 minutter siden):

Newsflash; det er sånn småunger gjør. Det burde ikke komme som en overraskelse på noe voksent menneske at småbarn må fotfølges overalt til enhver tid for å passes på.

Kynxx er tobarnspappa, he knows, dette har han vært gjennom før :p

Er ikke bare fryd og gammen med barn, men det fine er at de vokser opp og blir mer selvstendige mennesker etterhvert.

Lenke til kommentar
20 hours ago, Tåkefyrste said:

La meg gjette, du er feminist og synes "manspreading" og "mansplaining" er et samfunnsproblem?

I beste mening mente jeg bare å foreslå at livet blir mindre forkvaklet dersom man ikke skyver alt til ytterpunktene.
At jeg dermed blir en feminist som skal mene det ene eller det andre, er vel illustrerende for tåpeligheten av å lese alt med ideologisk svaksyn.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At norsk media ikke omtaler de viktigste sakene i verden og kun piss om Ex on the Beach og tilfeldig pjatt. Ikke et kvekk om at Joe Rogan har fått en eksklusiv avtale med Spotify verdt $100 M og at verdien av Spotify umiddelbart steg med fem milliarder dollar. Dette er en stor sak og er med på å definere verdien til innholdskapere i tiårene som kommer. Helvetes møkkaland som ikke tenker på annet enn sex, poteter og sild.

Det er ekstra ille at NRK-avgiften er kommet på skatteseddelen. Fremtidens media er alle andre steder enn hos NRK.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (På 21.5.2020 den 17.23):

La meg gjette, du er feminist og synes "manspreading" og "mansplaining" er et samfunnsproblem?

"Mansplaning" må være det dummeste som har kommet fra den kanten. Spesielt siden det er en ting begge kjønn gjør og også mot det samme kjønn, men likevel har de klart å gjøre det til et feminist-problem.

Lenke til kommentar

Når noen skriver "pris kan diskuteres" i en salgsannonse. Det sender bare helt feil signaler. Du har overpriset salgsvaren og du vet det, men du vet ikke hvor mye den er verdt. I mitt hode skurrer det alltid når jeg leser det, fordi det også sender et signal om at selgeren har dårlig samvittighet for den prisen han har oppgitt. Som om det er noe feil med den som han vet om, men som ikke nødvendigvis fremkommer av annonsen. Og hva med "kan"? Hva skal til for at prisen blir forhandlet ned, og hvem vil kjøpe den uten å forhandle pris når selgeren skriver det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...