Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nettbutikker som skriver "på lager" og/eller f.eks. "sendes om 2 dager", når de må bestille det fra en underleverandør, og ikke aaner hva som er lagerstatus hos underleverandør eller hvor lang tid det vil ta å få delene.
 
Dette er villedende og totalt ubrukelig. Hvis jeg viste at det KANSKJE kommer om 10 dager, hadde jeg kjøpt varen et annet sted, eller i en fysisk butikk...

Har nå opplevd dette fra to ulike nettsider på den samme varen. Er dette vanlig for "jernvare"-nettbutikker? I andre nettbutikker som er mer IT-rettet, synes jeg de er flinke til å si "ubekreftet om x dager" eller "foreløpig dato. dd.mm.yyyy" e.l. Da skjønner man at man ikke kan stole på leveringstidspunktet.

Edit/PS:
Og begge gangene måtte jeg mase når varene ikke ble sendt innenfor den lovte tiden. Null respons fra selger...

Endret av KalleKanin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
22 hours ago, Kjøleskap said:

Den matematiske formelen eller hva det var Elon Musk kalte ungen sin. "Se så smarte og morsomme vi er". 

Håper for Guds skyld de ikke faktisk kalte henne det, at det bare var et "kallenavn". Høres ut som et wifi-passord... Tenk mobbingen et sånt navn kan føre til på barneskolen.. 

Lenke til kommentar

At startsiden.no har fått en jævla "anbefalt video" fra ABC Nyheter nedpå sida som har autoavspilling som jeg ikke får slått av, får heller ikke blokkert denne videoengreia med AdBlock.

Autoavspilling av video på sider som ikke er dedikert til video som f.eks. YouTube, kan brenne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, N-4K0 said:

At startsiden.no har fått en jævla "anbefalt video" fra ABC Nyheter nedpå sida som har autoavspilling som jeg ikke får slått av, får heller ikke blokkert denne videoengreia med AdBlock.

Autoavspilling av video på sider som ikke er dedikert til video som f.eks. YouTube, kan brenne.

Finnes startsiden fortsatt? Wow, det bringer tilbake en del minner. 
Men ja, det er irriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (39 minutter siden):

Joda, det fungerer hvis du gjør det riktig. Har testa selv før jeg foreslo det, så ...
 

Jeg trenger tydeligvis hjelp til dette, for jeg har prøvd å trykke forskjellige steder på videoen, men finner ikke noe sted å trykke for at det skal fungere. Hvis du har anledning til å hjelpe med dette, setter jeg pris på det.

Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (1 time siden):

Tror det var 

startsiden.no##.flex-container.flex-child-grow.articleContainer__blackContainer___39gPb

jeg la til

Jeg la til denne, men det funker ikke. Videoen vises fortsatt.

Jeg fant ut at jeg kunne slette ting på siden ved å høyreklikke og gå inn på "Inspiser" og det virker, men bare til jeg oppdaterer siden og da er det som før igjen.

Jeg finner fortsatt ikke ut hvordan jeg permanent fjerner et element som denne jævla videoen.

Endret av N-4K0
Lenke til kommentar

Vanskelig å ikke la seg irritere littegranne over at støttemuren man satte opp mot gangstien blir brukt som balansestativ av unger på vei til og fra skolen, med det resultat at hekken man planta og som er 20-30cm høy blir trampa på daglig.

Klarer ikke bli sint på unger som ser muligheter og lek i hverdagslige ting, de mener jo ikke å ødelegge noe. Men irriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (3 timer siden):

"Low disk space"

Fjernet 1 GB for noen dager siden og nå har windows klart å fylle den opp igjen, så jeg må nok gjøre noe mer enn å fjerne søppel

Note: Kjøp stor disk for OS, mer enn du tror du trenger

For 1 GB er mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/QozEBW/bank-norwegian-krever-tilbakebetaling-fra-svindeloffer-i-england

At disse idiotene mener de ikke skal trenge å ta regninga selv.

Synes det er greit at bankene dekker tap om du har blitt svindlet utenfor din kontroll (skimming, stjålet kredittkort osv), men når man frivillig har gitt noen penger til noen som viser seg å være en svindler, da ser jeg ingen grunn til at banken skal sitte igjen med svarteper.

 

Irriterer meg hvor naive enkelte nordmenn er. Man gir da for søren ikke 500.000 kr til noen man nettopp har møtt, samme hvilken situasjon de sier de befinner seg i.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...