Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragen skrev (5 timer siden):

COOP Norge tar samfunnsansvar og fjerner alle kampanjer og tilbud. Veldig fint for oss som ikke har råd til å handle til full pris. Noe som strengt tatt er mesteparten av befolkningen om en uke eller to.

De har fortsatt tilbud, men de markedsføres ikke via kundeavisen.

Lenke til kommentar

Når renholdere på jobb ikke gidder å brette ut søppelposene før de går i bøttene, men bare strekker de over toppen som om det var plastfolie. Jeg skjønner at det er mer jobb, men hvis du ikke gjør det så er jo bøtta "overfylt" i det førstemann kaster tørkepapiret i bøtta, for da ligger den på toppen og flyter. Kjempedeilig å måtte trykke hånda gjennom andres søppel for å få tvunget sin egen søppel i bøtta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
E.C. skrev (1 minutt siden):

Når renholdere på jobb ikke gidder å brette ut søppelposene før de går i bøttene, men bare strekker de over toppen som om det var plastfolie. Jeg skjønner at det er mer jobb, men hvis du ikke gjør det så er jo bøtta "overfylt" i det førstemann kaster tørkepapiret i bøtta, for da ligger den på toppen og flyter. Kjempedeilig å måtte trykke hånda gjennom andres søppel for å få tvunget sin egen søppel i bøtta.

Da kaster du bare på toppen og lar det flyte over
Presser du det ned så lærer de aldri

Lenke til kommentar
E.C. skrev (2 timer siden):

Når renholdere på jobb ikke gidder å brette ut søppelposene før de går i bøttene, men bare strekker de over toppen som om det var plastfolie. Jeg skjønner at det er mer jobb, men hvis du ikke gjør det så er jo bøtta "overfylt" i det førstemann kaster tørkepapiret i bøtta, for da ligger den på toppen og flyter. Kjempedeilig å måtte trykke hånda gjennom andres søppel for å få tvunget sin egen søppel i bøtta.

Høres kjipt ut. Men hva slags type renholder er det? Innleide på anbudskontrakt har jo gjerne et visst antall minutter per kontor (ned til desimal på sekunder, av en eller annen grunn). Kanskje de rett og slett ikke har tid? 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er et firma som vant anbud, de faktiske ansatte som gjør arbeidet har en del gjennomtrekk, evt. så blir de rullert, men det er vel mindre sannsynlig.

Tror de har nok tid, men enkelte dager blir det ganske random hva du får. Plutselig kastes søpla to dager på rad, en annen gang ligger det der i en uke. Vi har dog mer enn bare kontorvirksomhet i bygget, så det kan hende det er noe forvirrende hvor ofte de forskjellige skal kastes. 

Lenke til kommentar
awesnes skrev (6 timer siden):

De har fortsatt tilbud, men de markedsføres ikke via kundeavisen.

Nei. De har ikke tilbud. Spurte en kamerat som jobber i COOP. Og de sier på Facebook at de ikke vil ha tilbud fordi folk "hamstrer".

Nærmeste jeg har sett folk hamstre siden begynnelsen av mars var han som kjøpte TRE brød.

Lenke til kommentar
13 hours ago, Dubious said:

Folk som tror på "Gud", selv når noen i familien dør av kreft etc.
De er sveiseblind

Jeg mener ikke dette som noe forsvar for det ene eller det andre, men jeg forstår ikke hvorfor du tar utgangspunkt i at gud ikke skulle tillate noe slikt.
Om det er Abrahams gud du snakker om, så fremgår det vel at han ikke er fremmed for ganske drøye virkemidler.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som virker å være med denne guden alle er så opptatte av å tilbe er at OM han/hun/hen virkelig skulle eksistere, så gir han/hun/hen egentlig bare blanke faen i alt. Om barn dør av kreft; bryr seg ikke. Om en person redder hundrevis av liv; bryr seg ikke. Om du er en jævla drittsekk, eller om du oppfører deg eksemplarisk; bryr seg ikke.

Til å være så allmektig så høres man veldig likegyldig ut ?

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (4 timer siden):

Til å være så allmektig så høres man veldig likegyldig ut ?

Er vel også slik at de som bevisst lever i strid med Guds skaperverk, risikerer å bli behandlet som visse oldtidsbyer i Bibelen. Men dette hører vel heller hjemme på Prekestolen under Religion og Livssyn!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...