Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
djgudleif skrev (3 timer siden):

10 dager i frivillig isolasjon nå. Letteste jeg har gjort. Tar gjerne resten året med hjemmekontor, runking og potetgull. De som ikke klarer dette er skada.

Hvis det blir portforbud og mat på døra blir jeg enda mer happy. Bring it on. Corona er det enkleste jeg har vært med på

Bor du alene? 

Lenke til kommentar
djgudleif skrev (7 minutter siden):

Nå har de funnet medisiner som virker mot corona 100% av gangene. "Vi SkaL gJørE eN sTuDiE fØrSt"

Nei, har ikke tid til det nå. Hva med å faktisk gjøre noe... med en gang? Hæ

Dumt å kjøre på med pest for å fjerne kolera. Greit å ha utelukket det først ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 minutes ago, CaZpeR said:

Dumt å kjøre på med pest for å fjerne kolera. Greit å ha utelukket det først ?

True. Er bare dumt at når Norge har bestemt seg for å teste noe annet, så er det noe stolthet inni bildet.

Synd at medisinen som Trump godkjent tvert, viser seg å ha 57% virkning. Kombinert med en annen, så hadde det 100% virkning i studiet. Men helseinstitusjonene i andre land kommer ALDRI til å innrømme at Trump var i nærheten av å gjøre noe rett. Så vi kan vel se langt etter den medisinen, og bare teste helt obskure ting i stedet.

Lenke til kommentar
djgudleif skrev (4 minutter siden):

True. Er bare dumt at når Norge har bestemt seg for å teste noe annet, så er det noe stolthet inni bildet.

Synd at medisinen som Trump godkjent tvert, viser seg å ha 57% virkning. Kombinert med en annen, så hadde det 100% virkning i studiet. Men helseinstitusjonene i andre land kommer ALDRI til å innrømme at Trump var i nærheten av å gjøre noe rett. Så vi kan vel se langt etter den medisinen, og bare teste helt obskure ting i stedet.

Ja. Synd det er snakk om samme Trump som sa at det ville være 0 sykdomstilfeller om 3 dager... Vanskelig å ta den fyren på alvor i noen som helst sammenheng ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragen skrev (14 minutter siden):

COOP Norge tar samfunnsansvar og fjerner alle kampanjer og tilbud. Veldig fint for oss som ikke har råd til å handle til full pris. Noe som strengt tatt er mesteparten av befolkningen om en uke eller to.

Har ikke coop billigere varer under eget navn? Likt First Price. Det er vel et prisnivå som ligger lavt uavhengig av kampanjer/tilbud.

Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (2 minutter siden):

Rema har tilbud hver uke de? Om du har Æ er det enda flere. 

Ser aldri noe tilbud når jeg handler
Æ sine tilbud er like dårlig som Spar sine kuponger, svært sjeldent noe av interesse
5 av varene på min topp 10 liste kjøper jeg ikke lengre og får kun sprømsål om å bytte varer jeg kjøper innimellom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Tåkefyrste skrev (20 timer siden):

Folk som er så desperate etter den jævla hytta at de nå melder flytting. Ta dere sammen.

Burde faen meg få cred i dag , gullkorn på rekke og rad :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...