Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så han har dårlig råd til ting i livet generelt? Slike ting som mat, regninger etc?

De fleste som er i gjeld tar seg råd til å spise. Jeg tror nok han lever et ok liv, bare ikke veltende i luksus slik som han gjorde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt mer som den gjennomsnittlige rikingen, men jeg har ærlig talt ikke peiling på Cage, og synes at han er en elendig skuespiller som kun klarer å spille en rolle.

Samme med Jim Carrey, Zack Brafilikaiskkalkask, Will Ferrell, Steve Carell, Bruce Willis and the list goes on.

Skrevet

Kanskje litt mer som den gjennomsnittlige rikingen, men jeg har ærlig talt ikke peiling på Cage, og synes at han er en elendig skuespiller som kun klarer å spille en rolle.

Samme med Jim Carrey, Zack Brafilikaiskkalkask, Will Ferrell, Steve Carell, Bruce Willis and the list goes on.

Du burde ta en titt på The Truman Show og Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

• Liker 2
Skrevet

De har sikkert catering på settene hvor han får spist. Og når han først alltid er på studioene så får han nok låne en seng på et eller annet sett og, når de ikke er ute på location og har hotell da.

Skrevet

Du burde ta en titt på The Truman Show og Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Hvorfor det? Det er jo akkurat de samme rollene som han har spilt i bl.a Ace Ventura, jo. Han greier kun en ting. Enkelt og greit.

Skrevet

Ikke misforstå meg nå. Filmer de spiller i kan fortsatt være gode om de bli laget for å passe skuespilleren, men Jim Carrey er fortsatt en tilbakestående apekatt som aldri kan ta en annen rolle, selv om han var god i Cable Guy.

Andre skuespillere jeg ikke liker er ungdommer fra pubertets-komedier.

Skrevet

Hvorfor det? Det er jo akkurat de samme rollene som han har spilt i bl.a Ace Ventura, jo. Han greier kun en ting. Enkelt og greit.

Du har sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind, eller?

Skrevet

Du tar feil. Jeg har rett. Gi opp.

Skrevet

Du tar feil. Jeg har rett. Gi opp.

Nå er du bare dum. Hadde forventet at du skulle skjønne at jeg tullet.

Du har sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind, eller?

Nei. Jeg, aldri.

Skrevet

Du forventer for mye av meg.

Jepp. Er jo ikke normalt at jeg er enig med deg siden du alltid pleier å ta feil, men denne ganger har du rett. Meget snålt.

Skrevet

Vin Diesel.

Skrevet

Hår på ryggen kan jeg fint gro, men i fjeset? Neida.

En annen ting; jeg var nettopp ute og gikk en tur da ledningen til headsettet mitt satt seg fast i en blomsterpinne ellerno mens jeg hadde åpen genserjakke sånn at da jeg føk bakover som resultat av at jeg satt meg fast så føk armen inn i jakken og stumpet røyken. Inni jakken.

• Liker 2
Skrevet (endret)

En annen ting; jeg var nettopp ute og gikk en tur da ledningen til headsettet mitt satt seg fast i en blomsterpinne ellerno mens jeg hadde åpen genserjakke sånn at da jeg føk bakover som resultat av at jeg satt meg fast så føk armen inn i jakken og stumpet røyken. Inni jakken.

He!! He!! He!! He!! :evil: Hu!! Hu!! Hey! Hey! Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Bildet til personen over meg irriterer meg.

Hva i helvete er det for et bilde?! :nei2:

Endret av Lami
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...