Gavekort Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 (endret) "Breivik burde være dømt til en million trillon bøttelioner trillarder uendelige år + 1 i fengsel" http://www.nrk.no/ny...rdane/1.8296835 Hvordan ikke bli tatt seriøst, tips 56,2. Endret 27. august 2012 av Gavekort
Slimda Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 million (000 000) trillion (000 000 000 000 000 000) trilliard (000 000 000 000 000 000 000) + 1. Tro det heller ei, men det er et langt mindre estimat enn hva de tror universet vil være "tilstede". Det er over 10^100 år. (Dvs, et ett-tall med hundre nuller bak)
Quote Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 "Breivik burde være dømt til en million trillon bøttelioner trillarder uendelige år + 1 i fengsel" http://www.nrk.no/ny...rdane/1.8296835 Hvordan ikke bli tatt seriøst, tips 56,2. Hei, vi snakker om Djuvik her. Fyren blir ikke tatt seriøst fra før av.
Notelitten Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Tviler på at det har noe med at han ønsker å se Breivik sitte inne i halvannet millennium. Det er jo for å vise hvor grusomme handlinger det var snakk om. Uansett syntes jeg at når vi bor i et land hvor staten bøtelegger seg selv av prinsipp, burde det ikke være noe problem å ta denne mannen seriøst.
Skurupu Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Vi kan ikke endre loven, og så dømme han retroaktivt. Dermed er utsagnet om 1600 års fengsel bare tåpelig og useriøst. Djuvik støtter også dødsstraff, så personlig er det umulig for meg å respektere meningene hans når det gjelder straffeloven. 1
Gavekort Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Hvordan skulle han klart å sone 1600 år i fengsel?
010011110100110101000111 Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Nyttig Beskjed: Mine meninger om Breivik tullet. Jeg syntes rettsaken var litt tåpelig, for en så grov handling kunne man like godt bare kasta han i fengsel på 21 år uten å mokke. Han trenger ikke noen strengere straff, men han kan værsågod å sone straffen. Hvorfor? Fordi Norge er et så "snilt" land at vi lar massemordere leve OG slippe ut igjen for å leve i samfunnet. Samma om han har drept 1 mann eller 100 menn, han kommer ut igjen. I omtrent hvilket som helst annet land hadde Breivik vært død for lengst. Den egentlige straffen hans blir vel da en eller annen stakkar skyter han ned når han slipper ut.
Populært innlegg Mchansern Skrevet 27. august 2012 Populært innlegg Skrevet 27. august 2012 (endret) Jøss. Folk forstår ikke at fengsel i Norge primært fungerer som en rehabilteringsinstitusjon, og ikke som et sted hvor vi får revansje og utløp for vår hevngjerrighet ovenfor kriminelle. Endret 27. august 2012 av Mchansern 11
Skurupu Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Du sa det, Mchansern. Straff for straffens skyld løser ingen problemer. Rehabilitering gjøres for sammfunnets beste. Øye-for-øye-mentalitet er for neandertalere. 3
djgudleif Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Har egentlig blitt drittlei av bilder med tekst på nå. Om det så er memes, noe humoristisk, oppløftende, eller informativt... BILDER MED TEKST BLARGAHRGHAG. Tror jeg er drittlei av internett.
E.C. Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 At enkelte offentlige institusjoner har firekanta regler som gjør systemet mer brukerfiendtlig. SiO har 2 måneder oppsigelsestid. Det regnes fra 15. eller den siste dagen i en måned. Jeg kjenner noen som har tenkt å flytte ut nå og personen kan godt være ute av leiligheten før 15. september. Dessverre for han så har han ikke sagt det opp før idag. Ettersom det står hundrevis av studenter i kø så tenkte han at SiO kanskje har lyst til å få leiligheten klar den 15. og leie det ut til noen som står i kø, men neida. Man kan levere inn nøklene før og da står den tom fram til november. Kontrakt er kontrakt, så du får betale for en tom leilighet i 1.5 måned, mens en student som kunne ha fått plassen må sove på en madrass i et rom med 50 andre. Genius!
cowboy bob Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Sånn memebilder suger så massivt ræv, hvordan i helvette er det mulig å synes at sånt er morsomt. 2
Qake Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Blir alltid irritert over at folk mangler penger når de skal kjøpe noe på butikken. Ender med at kassemannen ser gjennom hele kassen, noe som tar forferdelig lang tid!
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 At enkelte offentlige institusjoner har firekanta regler som gjør systemet mer brukerfiendtlig. SiO har 2 måneder oppsigelsestid. Det regnes fra 15. eller den siste dagen i en måned. Jeg kjenner noen som har tenkt å flytte ut nå og personen kan godt være ute av leiligheten før 15. september. Dessverre for han så har han ikke sagt det opp før idag. Ettersom det står hundrevis av studenter i kø så tenkte han at SiO kanskje har lyst til å få leiligheten klar den 15. og leie det ut til noen som står i kø, men neida. Man kan levere inn nøklene før og da står den tom fram til november. Kontrakt er kontrakt, så du får betale for en tom leilighet i 1.5 måned, mens en student som kunne ha fått plassen må sove på en madrass i et rom med 50 andre. Genius! Er fremleie lov? Kan jo være en mulighet å fikse privat om noen som leter etter leilighet trenger et krypinn i noen uker.
Skurupu Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 At enkelte offentlige institusjoner har firekanta regler som gjør systemet mer brukerfiendtlig. SiO har 2 måneder oppsigelsestid. Det regnes fra 15. eller den siste dagen i en måned. Jeg kjenner noen som har tenkt å flytte ut nå og personen kan godt være ute av leiligheten før 15. september. Dessverre for han så har han ikke sagt det opp før idag. Ettersom det står hundrevis av studenter i kø så tenkte han at SiO kanskje har lyst til å få leiligheten klar den 15. og leie det ut til noen som står i kø, men neida. Man kan levere inn nøklene før og da står den tom fram til november. Kontrakt er kontrakt, så du får betale for en tom leilighet i 1.5 måned, mens en student som kunne ha fått plassen må sove på en madrass i et rom med 50 andre. Genius! Joda, jeg er litt enig med deg. Det er tungvint. Men SiO leier ut veldig mange leiligheter, så de følger reglene strengt og bruker ikke ressurser på å se på enkeltsaker, noe jeg kan forstå. Og vennen din har skrevet under på en kontrakt hvor disse reglene står svært tydelig, så det er hans egen feil at han meldte flytting for seint.
Vertical^ Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Begynt å hoste noe hemningsløst, og har ingen flere medisiner (doser) igjen
RastaXP Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Jeg har alltid trodd at Cage var en "A-skuespiller", faktisk. Vet ikke helt hvorfor. Men etter jeg så Ghost Rider 2 med noen kompiser spurte jeg hvorfor i alle dager han ville ta en så cheesy rolle. De konstanterte med at han egentlig ikke er så veldig "stor" skuespiller som jeg trodde han var. Cage var da en a-lista skuespiller før. Face/Off, The Rock, Con Air, Snake Eyes etc. Alle disse var store på 90-tallet. Han var en periode den best betalte i Hollywood. Problemet for Cage sin del er at han blåste bort alle pengene han tjente på tegneserier, dinosaurskaller og tropiske øyer. Tilslutt hadde han krav på flere millioner av dollar til skattemyndighetene, og fikk heller ikke solgt unna sine hus pga. finanskrisen. Etter det har han bare spilt i "shaizefilmer" for å tjene til livets opphold. Mannen er blitt en wash up.
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Så han har dårlig råd til ting i livet generelt? Slike ting som mat, regninger etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå