Skurupu Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Heldigvis er det bare et forslag fremmet av en enkeltperson. Mest sannsynlig blir det stemt ned.
FrankBjarne Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Folk som mener vi burde ha dødsstraff i Norge. Er de stein hakke dumme og kokt rett gjennom hode? Jævla dobbeltmoralister og bedrevitere. Er det noe som skulle hvert skutt er det personer som mener dette er rette tingen å gå for i Norge. Samme folka backer også opp ting som "Vi skal stå sammen i sorgen", osv. Herav uttrykket dobbeltmoralister. Jeg blir så hinsides irritert på slike personer som ikke har noe faens vett i hodet. De kan se å dra til helvete ned til midtøsten så skal de faen meg få se dødsstraff. Null respekt og null interesse for folk som mener slikt dønn seriøst.
cowboy bob Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Forskjellen er at du gradvis går ned i karakter i fag ut i fra hvor mye fravær du har til forskjell fra at det er en fast grense hvor du ikke lengre får karakter i faget slik det har vært til nå (ettersom de går ut i fra at om du har så så mye fravær så har du rett og slett ikke grunnlag til å få karakter utifra hvor lite du har lært på skolen uavhengig av om du har bedrevet selvstudium, møtt opp til alle prøver og bestått dem - takk gud for lærere som ikke skrev ned fravær <3). Og her er enda et problem med forslaget - dette vil byråkratisere lærerstillingen enda mer, sånn at den generelle undervisningen vil bli dårligere bare for å straffe noen som våger å studere på fritiden.
Takkformeg Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Broren til ei av mine beste venninner gikk bort på fredag, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og kan ikke forestille meg hvor jævelig ho og familien må ha det... Han ble 26... Whyyy
Myst Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Kondolerer dypt. Du får støtte dem så godt du kan. Ugh, over en uke siden jeg bestilte noe fra Buybits og fortsatt ikke fått pakken. Tviler at den kommer også.
Kjøleskap Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Folk som sykler for mange i bredden på veier er irriterende, men det er jaggu mange som går for mange i bredden på gang- og sykkelveien også og samtidig ikke har vett til å flytte på seg når det kommer noen. 3
Cakenommy Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 (endret) På tide å kjøpe ny laptop. Etter fem-seks år levetid tok denne farvel. Endret 26. august 2012 av Cakenommy
TMB Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 (endret) Folk som kjøper laptop irriterer meg. Stasjonær + nettbrett er en fin kombo. Endret 26. august 2012 av TMB
Cakenommy Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Liker best stasjonær selv. Men trenger laptop til skole. Så har jeg ikke spesielt peiling på nettbrett.
djgudleif Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Folk som kjøper laptop irriterer meg. Stasjonær + nettbrett er en fin kombo. Nettbrett er jo helt ubrukelig. Stasjonær er... stasjonær... Stasjonær + laptop er en fin kombo. 2
sykkeliten Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Forstoppelse ,damn you. Men disse avføringsmidlene funker og gir en skikkelig pain in the ass ass..
Hyperio Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Dritlei jenter i tidlig 20-åra som ikke aner hvor de vil hen. Henger meg på den. 3
djgudleif Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Hvis ikke dette er totalt gay, så vet ikke jeg. 3
Hyperio Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Godeste Cage har forlengst lagt fra seg entusiasmen i jobben og tar stort sett bare "lønnsoppdrag" nå. 1
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Bare at Cage klarer å løse det på 12 timer! Men det er jo forståelig, han har vel ikke mer tid før han må starte å filme den neste dårlige filmen sin.
Coffey Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Godeste Cage har forlengst lagt fra seg entusiasmen i jobben og tar stort sett bare "lønnsoppdrag" nå. Noe som ikke er rart å forstå, ved tanke på den gigantiske gjelden han har bygget seg opp.
*F* Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 (endret) Fy faen. Her har jeg for en gang skyld vert å KJØPT meg en film, The Good, The Bad and the Ugly, setter i DVD-en, og er bare ekstramateriale, filmen fulte selvsagt ikke med! Nei, heldigvis fant jeg en greit torrent!! Blir ikke mye kjøping av film her i gården fremover Endret 26. august 2012 av Evelen! 4
djgudleif Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 (endret) Hørtes ut som en total kopi av Taken. Nettopp, det irriterte meg ganske hardt at det virker som en total ripoff. Og det står "from the director of The Expendables 2" som om det er en bra ting. De hadde faktisk tjent på å ikke skrive det. Endret 26. august 2012 av ikkespisgress
Hyperio Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Godeste Cage har forlengst lagt fra seg entusiasmen i jobben og tar stort sett bare "lønnsoppdrag" nå. Noe som ikke er rart å forstå, ved tanke på den gigantiske gjelden han har bygget seg opp. Jepp, og jeg kommer på en del verre måter å tjene penger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå