Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

At jeg klarer å miste Ray-Ban pilot solbrillene mine. Faen jeg er dum!

Skal faen aldri legge mine nye solbriller i lommene på sidedøren i bilen. Dette hadde aldri hendt hvis vi tok den forbanna nye TV'en på taket istedenfor i midten i baksetet.

Men hvem faen er det som legger solbrillene i sidedøren da?!! :nei:

Så gikk i alle sobrillebutikkene jeg fant i sommer for å finne like, men neida. Ikke faen.

Endret av Lami
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger alltid solbrillene i sidelomma ved førerdøra. Fjerner jeg de fra bilen, mister jeg de. Nå er de aldri langt borte fra meg, og jeg vet hvor jeg finner dem. Skjønner ikke hva TV-en har med sidelommen å gjøre.

Skrevet (endret)

At jeg klarer å miste Ray-Ban pilot solbrillene mine. Faen jeg er dum!

Skal faen aldri legge mine nye solbriller i lommene på sidedøren i bilen. Dette hadde aldri hendt hvis vi tok den forbanna nye TV'en på taket istedenfor i midten i baksetet.

Men hvem faen er det som legger solbrillene i sidedøren da?!! :nei:

Så gikk i alle sobrillebutikkene jeg fant i sommer for å finne like, men neida. Ikke faen.

Dette gir ikke noen mening. Er det et hull i bunnen av lomma på sidedøra di?

Endret av Sexylubb1
Skrevet (endret)

Hahah.. Skulle forklart litt mer.

Har en sidelomme som er relativ smal men lang, og en stor for flakser og slikt. I den for flasker pleier jeg å ha solbrillene mine. Så jeg hadde nede den armgreien i midten i baksete med en ekspresso-kopp oppi, så før TVen skulle bak måtte jeg ta koppen ned i sidelommen på døren, den som er laget for kopper/flasker og opp med armhvileren.

Så siden jeg sku ha koppen min oppi flaskeholderen i sidedøren, måtte jeg flytte solbrillene til den smale og lange sidelommen ved siden av, så her lå brillene så og si å vippet oppå da solbrillene var for stor!

Når jeg åpnet døren og skulle hente tven må solbrillene ha falt ut. :(

Faen at jeg skulle ut døren. Og jævla dum som la de der. Hvorfor la jeg de ikke i den lommen som er i seteryggen foran!! DRITT. Likte de så jævla godt! :(

Endret av Lami
Skrevet

De fleste Stavangervariasjonene er forferdelige. Men noen funker på (veldig fine) jenter. Merkelig nok.

Men altså, Che? C H E? Kan han ikke bare skrive kje? som i ikkje? eller harkje? Kor e logikken?

• Liker 1
Skrevet

Oi fy faen det høres ut som en god idé altså. Nei fy faen kast nå heller ut hele gjengen fra landet, de hater demokrati, elsker korrupsjon og er også glade i den slags tull. Jeg håper lynet slår ned i hvert eneste AP medlem, og en del på høyresiden også så befolkningen ikke blir helt skjeiv.

Og apropos andre ting som er dumt, året er fuckings 2012, det er såpass lenge siden vi sendte en kar til månen at han første er DØD nå og allikevel er apotekene ikke digitalisert skikkelig enda. Hvordan er det MULIG, alt annet mye mindre viktig er digitalisert mens folk som trenger medisin kan kun skaffe dette fra 8 til 1630 i ukedagene. Gah!

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som er nytt med det forslaget, annet enn at det blir en fast nasjonal grense, og ikke opp til hver enkelt kommune/skole. Dette systemet hadde i hvert fall jeg da jeg gikk på VGS. Trur det var på 60% eller noe. Hadde du mer enn 40% fravær fikk du stryk.

Men, ja. Det er teit. Det eneste som skal bety noe er prestasjoner, mener jeg.

Endret av Skurupu
Skrevet

Forskjellen er at du gradvis går ned i karakter i fag ut i fra hvor mye fravær du har til forskjell fra at det er en fast grense hvor du ikke lengre får karakter i faget slik det har vært til nå (ettersom de går ut i fra at om du har så så mye fravær så har du rett og slett ikke grunnlag til å få karakter utifra hvor lite du har lært på skolen uavhengig av om du har bedrevet selvstudium, møtt opp til alle prøver og bestått dem - takk gud for lærere som ikke skrev ned fravær <3).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...