Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Det der er vel for helvete ikke en cardigan, gjøk. Hva er det da, og hvorfor står den avbildet blant andre cardigans som også ser sånn ut?
Skosåle Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 (endret) er det så nøye? jeg ville kalt det der for en genser. jeg kaller et kortarmet tynt plagg for tskjorte, er det med knapper så kaller jeg det en skjorte. kaller også en sko for en sko, selv om det kanskje heter convers eller faens oldemor. livet blir på denne måten mye lettere! det er fisefint å ha så sykt mange navn på nesten identiske plagg, imo. edit: for ordens skyld så er det bra at de forskjellige typene har egne navn, men å være så sykt nøye på hva noe man ser heter er bare slitsomt. hilsen en som lever i arbeidsklær/treningsklær store deler av uken:P Endret 23. august 2012 av Kjetil_90
Notelitten Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Det er flere hundre europeere som reiser til Sveits, Belgia eller Nederland for å kunne få aktiv dødshjelp. Det går vanligvis veldig problemfritt. Det er et problem at man må reise til utlandet for å få aktiv dødshjelp.
Slimda Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Det er ikke noe problem å reise til sveits for aktiv dødshjelp. Men det er et problem at de må reise til Sveits for å få aktiv dødshjelp. 1
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 er det så nøye? jeg ville kalt det der for en genser. jeg kaller et kortarmet tynt plagg for tskjorte, er det med knapper så kaller jeg det en skjorte. kaller også en sko for en sko, selv om det kanskje heter convers eller faens oldemor. livet blir på denne måten mye lettere! det er fisefint å ha så sykt mange navn på nesten identiske plagg, imo. edit: for ordens skyld så er det bra at de forskjellige typene har egne navn, men å være så sykt nøye på hva noe man ser heter er bare slitsomt. hilsen en som lever i arbeidsklær/treningsklær store deler av uken:P Egentlig burde det ikke være så nøye, men når man dealer med med motefreakene på forumet, er det best å være så nøye som mulig for å ikke skape en tåpelig diskusjon av dimensjoner. De er kjedelige å trolle i lengden, noe som gjelder all slags trolling. Følte for å hjelpe deg litt: http://www.smartguy....digan_172818_36 Den var jo rett og slett stygg.
Hyperio Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Kanskje det indikerer hvor håpløs/feilsporet din jakt er?
TMB Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Shell Fresh-dama på radioen irriterer meg. DET FÅR'U PÅ SHELL FRESH, DET. 1
Skosåle Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 (endret) det er en grunn til at jeg ikke orker å høre på reklame-4 eller reklame-norge.. forbanna drittkanaler! Endret 23. august 2012 av Kjetil_90 1
svelemoe Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 og jeg sitter på 3 forskjellige 4chan boards i dag /v/ /g/ /b/?
TMB Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 (endret) Folk som bruker lue året rundt irriterer meg, da spesielt nå på sommeren. Satt en tulling utenfor McDonald's istad og spiste i sola. Med singlet og ull-lue. Ser faen ikke ut. Tosk. Endret 23. august 2012 av TMB 5
Carlgutt Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Folk som bruker lue året rundt irriterer meg, da spesielt nå på sommeren. Satt en tulling utenfor McDonald's istad og spiste i sola. Med singlet og ull-lue. Ser faen ikke ut. Tosk. Tenk å deilig og svett man blir på hode også. Mhhh!
Psykake Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Folk som bruker lue året rundt irriterer meg, da spesielt nå på sommeren. Satt en tulling utenfor McDonald's istad og spiste i sola. Med singlet og ull-lue. Ser faen ikke ut. Tosk. Hadde han tribal-tattoo og et feit sølvkjede?
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Folk som bruker lue året rundt irriterer meg, da spesielt nå på sommeren. Satt en tulling utenfor McDonald's istad og spiste i sola. Med singlet og ull-lue. Ser faen ikke ut. Tosk. Du så ikke Tone der og da? 2
TMB Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Hadde han tribal-tattoo og et feit sølvkjede? Hadde ikke det gitt. Du så ikke Tone der og da? Haha, nei
Hyperio Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Sa ja til å male en balkong for noen. Angrer så det svir i hjertet. 2
Primer4 Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Folk som bruker lue året rundt irriterer meg, da spesielt nå på sommeren. Satt en tulling utenfor McDonald's istad og spiste i sola. Med singlet og ull-lue. Hva om man ser ut som en tosk på håret?
TMB Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Hva så? Ull-lue på sommeren blir bare for teit. Spesielt når man kler seg i singlet fordi det er så varmt.
Skosåle Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Har noen et godt svar på hvorfor de nesten tvinger de som starter på den kreative fagskolen i oslo til å bruke kjøpe mac? Også anbefaler de seff Macbook Pro til 18k. Har prøvd å fått et smart svar ut fra dama, men hu blir bare sint fordi hu har fått beskjed om at de trenger det, så da må hu ha det! Er det noen spesielle programmer de bruker som er Mac only? Nesten så jeg nekter a å kjøpe en Crapbook "pro" for 18k når man får MINST like bra specs på en vanlig bærbar til 12-13k. Om det er noe de har på skolen som krever Mac, så skjønner jeg det. Men om de kun anbefaler det fordi de har en eller annen sponsoravtale med Apple så hadde hvertfall jeg personlig, tatt renna fart og driti i å kjøpe mac. Virker som om de anbefaler uvitende folk om å kjøpe det kun fordi det er "best". 2
Quote Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Shell Fresh-dama på radioen irriterer meg. DET FÅR'U PÅ SHELL FRESH, DET. SMIL, DU HAR GJORT EN GOD DEAL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå