Slimda Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Techno-naboen min er endelig kastet ut og huseieren har fått inn en ny person... ... som dundrer russisk popmusikk!!!!!!!! DOBO VLADI VAI - VLADI - VLADI - VAI!!! http://kvartirakrasivo.ru/404/index.php
TMB Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Techno-naboen min er endelig kastet ut og huseieren har fått inn en ny person... ... som dundrer russisk popmusikk!!!!!!!! DOBO VLADI VAI - VLADI - VLADI - VAI!!! http://kvartirakrasi...u/404/index.php Se 3 poster lenger opp
Slimda Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jeg siterte posten på forrige side, og så det først nå. Men for lat til å redigere. Så fuck deg.
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at det nye Hardware.no skinnet er så jævla lyst, brenner jo faen meg i øynene... Edit: Og hvilket jævla geni fant ut at det ville vært morsomt med GRÅTT PÅ GRÅTT PÅ HVITT i sitatene... Får vel hente noen solbriller, skjermen er allerede på laveste lysstyrke... Sitter man ikke alltid med solbriller forran pcen?
Slimda Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at det nye Hardware.no skinnet er så jævla lyst, brenner jo faen meg i øynene... Edit: Og hvilket jævla geni fant ut at det ville vært morsomt med GRÅTT PÅ GRÅTT PÅ HVITT i sitatene... Får vel hente noen solbriller, skjermen er allerede på laveste lysstyrke... Sitter man ikke alltid med solbriller forran pcen? Den beste løsningen for å slippe å se svartinger på internett, ja. Er som Ad-block, bare for svartinger. Dette er en spøk. Om du blir fornærmet, ta deg en bolle 4
Kammizez Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Den beste løsningen for å slippe å se svartinger på internett, ja. Er som Ad-block, bare for svartinger. Dette er en spøk. Om du blir fornærmet, ta deg en bolle Jeg er fornærmet. Hvor er bolla mi?
Slimda Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jeg er fornærmet. Hvor er bolla mi? Over hele landet, finnes det kvinner med enten en eller flere boller i ovnen. Lykke til.
chokke Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jeg er fornærmet. Hvor er bolla mi? Forskjell på å "du skal få en bolle" og "ta deg en bolle".Om du ble fornærmet, burde ikke det å ta deg en bolle være det største problemet. Bare husk å løpe. 1
Slimda Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Om du ble fornærmet, burde ikke det å ta deg en bolle være det største problemet. Bare husk å løpe. Hahahaha. Sublimt.
Kammizez Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Greit, da blir det en liten tur på butikken, så får vi se om jeg returnerer med en bolle. Eller en bot.
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 At det skal være så jævlig vanskelig å finne en ålreit cardigan med glidelås, uten noe jævla v-neck og til under tusen spenn. ><
Gjest Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial.
Kammizez Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 At det skal være så jævlig vanskelig å finne en ålreit cardigan med glidelås, uten noe jævla v-neck og til under tusen spenn. >< En V-neck vil det jo bli uansett.
cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial. lmao 1
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial.
Gjest Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial. lmao He!! He!! He!! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!!
cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial. lmao He!! He!! He!! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!! Du er min pandawan,,,
Gjest Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 - føler meg generelt jævlig døgnet rundt. - sliter med å skaffe meg sterke relasjoner. - usosial. Haha, den var orginal og vittig. Skulle fått deg en pluss der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå