Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

i armlenet på stolen

haha, morsomt at du skulle nevne det da, hodetelefonene mine akkurat fløy av hodet mitt når jeg snudde stolen min litt fordi ledningen satt fast under armlenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En 1. klassing på Elektro hadde visst gått litt hardt til verks med en avbiter i dag. Han ble bedt om å klippe noen kabler, også klarte faen meg gutten å klippe fiberen til skolebygget vårt. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når hele nettet brøt sammen, og hørte gutten "Tror jeg tok feil kabel!".

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Skrevet

En 1. klassing på Elektro hadde visst gått litt hardt til verks med en avbiter i dag. Han ble bedt om å klippe noen kabler, også klarte faen meg gutten å klippe fiberen til skolebygget vårt. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når hele nettet brøt sammen, og hørte gutten "Tror jeg tok feil kabel!".

Pfft, eg klarte å klippe tre fasar med spenning på. Eg skyldar på at sikringa var av, men opp ned, så eg trudde eg klipte på rett side.

Skrevet

Irriterer meg at jeg klarte å glemme igjen jakken min på hotel, og at de på hittegods avdelingen snakker så dårlig Norsk at de såvidt skjønner hva jeg sier. Burde det ikke være et krav at folk kan snakke ok Norsk når jobben inngår å snakke i telefon med kunder som gjerne er Norsk?

Skrevet

Ledningen på hodetelefonene.

Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte?

Mine Sennheiser har en utskiftbar spiralkabel.

74468_4.jpg

Skrevet

Ledningen på hodetelefonene.

Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte?

Herregud, ja. THIS.

Skrevet (endret)

En Wikipedia-artikkel spoila nettopp slutten på en bok.

Type personen begår selvmord på slutten.

The fuck. Takk for det...

Var ikke i en artikkel om boka engang.

Endret av ikkespisgress
Skrevet (endret)

Er vel sjelden man ser noe så fornuftig i Norsk politikk.... Synd det aldri blir noe av fordi folk er for ivrige til å stemme på Ljuge-Jens.

Aldri bli noe av hva?

Ting som irriterer:

1Gbps-linje + torrent + ingen download-cap = 1stk barfed server

Endret av Gavekort
Skrevet

Våkna i morges, tok en dusj som vanlig, og alt var fint. Helt til jeg gikk ut av dusjen og skulle ta på meg brillene.

DA MANGLA FAENMEG VENSTRE BRILLEGLASS. Blitt borte i løpet av natta :(

Skrevet
Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte?
De gjør det for å tjene penger. Kjøp heller noen hodetelefoner av kvalitet. Sennheiser HD251-II er fine greier. :)
Skrevet

Halla, vi er det norske rettsystemet/media. Vi tror at World of Warcraft er relevant i Breivik saken! :closedeyes:

Han er gæren med et meget forskrudd virkelighetsbilde, og han innrømmer å ha brukt CoD til trening for å skyte mennesker. Han ga seg selv et år med WoW som gave for handlingene han skulle utføre => Spilling er farlig.

Noen som ser ironien i det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...