Tåkefyrste Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 i armlenet på stolen haha, morsomt at du skulle nevne det da, hodetelefonene mine akkurat fløy av hodet mitt når jeg snudde stolen min litt fordi ledningen satt fast under armlenet.
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Folk som bruker hashtags på Facebook. Da spesielt #denfølelsen Jeg er fullstendig enig med deg. Folk burde slutte med hasjtags. Hasj er ikke bra.
Vertical^ Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 (endret) En 1. klassing på Elektro hadde visst gått litt hardt til verks med en avbiter i dag. Han ble bedt om å klippe noen kabler, også klarte faen meg gutten å klippe fiberen til skolebygget vårt. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når hele nettet brøt sammen, og hørte gutten "Tror jeg tok feil kabel!". Endret 19. april 2012 av Vertical^ 2
svelemoe Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 En 1. klassing på Elektro hadde visst gått litt hardt til verks med en avbiter i dag. Han ble bedt om å klippe noen kabler, også klarte faen meg gutten å klippe fiberen til skolebygget vårt. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte når hele nettet brøt sammen, og hørte gutten "Tror jeg tok feil kabel!". Pfft, eg klarte å klippe tre fasar med spenning på. Eg skyldar på at sikringa var av, men opp ned, så eg trudde eg klipte på rett side.
Mr. A Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Irriterer meg at jeg klarte å glemme igjen jakken min på hotel, og at de på hittegods avdelingen snakker så dårlig Norsk at de såvidt skjønner hva jeg sier. Burde det ikke være et krav at folk kan snakke ok Norsk når jobben inngår å snakke i telefon med kunder som gjerne er Norsk?
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte? Mine Sennheiser har en utskiftbar spiralkabel.
Bruker-33331 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte? Herregud, ja. THIS.
djgudleif Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 (endret) En Wikipedia-artikkel spoila nettopp slutten på en bok. Type personen begår selvmord på slutten. The fuck. Takk for det... Var ikke i en artikkel om boka engang. Endret 20. april 2012 av ikkespisgress
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10065414 Norsk politikk i et nøtteskall.
Tåkefyrste Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Er vel sjelden man ser noe så fornuftig i Norsk politikk.... Synd det aldri blir noe av fordi folk er for ivrige til å stemme på Ljuge-Jens.
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 (endret) Er vel sjelden man ser noe så fornuftig i Norsk politikk.... Synd det aldri blir noe av fordi folk er for ivrige til å stemme på Ljuge-Jens. Aldri bli noe av hva? Ting som irriterer: 1Gbps-linje + torrent + ingen download-cap = 1stk barfed server Endret 20. april 2012 av Gavekort
Leo_Khenir Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Våkna i morges, tok en dusj som vanlig, og alt var fint. Helt til jeg gikk ut av dusjen og skulle ta på meg brillene. DA MANGLA FAENMEG VENSTRE BRILLEGLASS. Blitt borte i løpet av natta
Pubé Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ledningen på hodetelefonene. Hvorfor skal ledningen absolutt tulle seg inn under kanter på skrivebord, i armlenet på stolen, samt i andre ledninger. Det ender jo bare med ett stakkarslig loddeforsøk som er dømt til å misslykkes, evt. at hodetelefonene går rett i søpla. Hvorfor kan ikke flere produsenter ha utskiftbare ledninger som man enkelt kan koble av å bytte? De gjør det for å tjene penger. Kjøp heller noen hodetelefoner av kvalitet. Sennheiser HD251-II er fine greier.
Skosåle Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 (endret) Halla, vi er det norske rettsystemet/media. Vi tror at World of Warcraft er relevant i Breivik saken! Endret 20. april 2012 av Kjetil_90
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Rettsystemet er kanskje litt for omdekkende, men rettspsykiaterne kan få bruk for det og de ser på saken litt mer seriøst enn det media gjør.
chokke Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Halla, vi er det norske rettsystemet/media. Vi tror at World of Warcraft er relevant i Breivik saken! Han er gæren med et meget forskrudd virkelighetsbilde, og han innrømmer å ha brukt CoD til trening for å skyte mennesker. Han ga seg selv et år med WoW som gave for handlingene han skulle utføre => Spilling er farlig. Noen som ser ironien i det?
dysfunctional Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 I tillegg sa han at han brukte CoD som skytetrening, og at spillet var en krigssimulator...... CoD? Really?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå