Kammizez Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Weed er blomsten til cannabis-planten. Marihuana er tørkede blader, toppskudd og blomster fra hunnplanten 2 forskjellige ord med samme definisjon? Eller noe jeg fortsatt ikke forstår?
Skurupu Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 (endret) Weed og marihuana er det samme. Du vil helst ha blomsten. Gode/snille dealere kutter bort bladene. Endret 13. april 2012 av Skurupu
Analmeth Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Weed/pot er bare slang. Og hverken weed eller hasj er farlig, men hasj kan lettere tukles med. Sjekk opp skunk på Google.
djgudleif Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Når det skjer noe i familien så må det skravles om og gjenfortelles til alle slektninger. Er lei av å høre samme historien fem ganger når jeg er med for å besøke slekt...
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Irriterer meg over et moralsk dilemma. Fyren bak kassen glemte å slå inn brødet mitt fordi jeg distraherte han i prosessen, så nå har jeg teknisk sett stjålet et brød for 12kr fordi jeg ikke gadd å forstyrre han over en så liten ting når det allerede var en svær kø han måtte behandle alene. Så spørsmålet er: Vil verden tilgi mine synder om jeg donener tilbake 1£ til veldedighet? Butikkjeden har nok av penger allerede.
Coffey Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 (endret) Irriterer meg over et moralsk dilemma. Fyren bak kassen glemte å slå inn brødet mitt fordi jeg distraherte han i prosessen, så nå har jeg teknisk sett stjålet et brød for 12kr fordi jeg ikke gadd å forstyrre han over en så liten ting når det allerede var en svær kø han måtte behandle alene. Så spørsmålet er: Vil verden tilgi mine synder om jeg donener tilbake 1£ til veldedighet? Butikkjeden har nok av penger allerede. Hver gang noe sånt skjer meg pleier jeg å spille "de har nok penger allerede"-kortet mot meg selv. Det samme gjelder kaffe på skolen vår. Den er så utrolig dyr, så vi pleier å ta med egne kopper og forsyne oss på egenhånd. Her om dagen regnet vi derimot ut hvor mye hver av oss antagelig nå "skylder" kantinen, og det er snakk om 2000-3000 kroner hver. EDIT: Dette er da så klart snakk om tapt fortjeneste. Den kaffen vi har drukket har kostet å produsere kan ikke være mer enn noen hundrelapper maksimalt, som det skvipet det er. Endret 13. april 2012 av Coffey
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet, men jeg føler meg ganske sleip når jeg allerede viste det så snart jeg fikk kvitteringen.
Hyperio Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 For omtrent en time siden var jeg så fornøyd. Jeg hadde tatt steget. For første gang hadde jeg klippet mitt eget hår med min nyinnkjøpte hårklipper. Og resultatet ble faktisk veldig bra. Så skulle jeg bare ordne litt, så ut som det stakk ut noen få hårstrå. Det jeg klarte å gjøre var å tilte jævelen såpass at det nå er to hakk i sida og bakhodet. Ser faen ikke ut. Hva skal jeg gjøre? Greit nok, må gå med lue noen dager og komme meg til frisør fort som f. Men de fjerner vel bare alt...
Analmeth Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet, men jeg føler meg ganske sleip når jeg allerede viste det så snart jeg fikk kvitteringen. Kjøpte du brød fra en supermarketkjede i England? De brødene burde koste max en penny.
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet, men jeg føler meg ganske sleip når jeg allerede viste det så snart jeg fikk kvitteringen. Kjøpte du brød fra en supermarketkjede i England? De brødene burde koste max en penny. Ikke supermarked og ikke England. Lokalbutikk med bakeri. Er det en ting jeg aldri kjøper billig, så er det brød. 1
Vertical^ Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 At en planlagt halvtime på øret etter skolen ble til tre timer istedet. Klarer ikke sove..
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Japanfreaks... Hvorfor irriterer de deg? Fordi de er irriterende. Det er forskjell på å like Japan, og være fullstendig Kawaiidesudesuyameteoshirigaitai.
Kaymeerah Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Irriterer meg over et moralsk dilemma. Fyren bak kassen glemte å slå inn brødet mitt fordi jeg distraherte han i prosessen, så nå har jeg teknisk sett stjålet et brød for 12kr fordi jeg ikke gadd å forstyrre han over en så liten ting når det allerede var en svær kø han måtte behandle alene. Så spørsmålet er: Vil verden tilgi mine synder om jeg donener tilbake 1£ til veldedighet? Butikkjeden har nok av penger allerede. Jeg ville sagt at du gjorde han en tjeneste. Du stresset ikke fyren mer enn nødvendig, firmaet merker det nok ikke hvis det er stort.
Gavekort Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Exactly! Det var det som falt inn hos meg også når jeg stod der, pluss min sosiale angst. 2
djgudleif Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Japanfreaks... Hvorfor irriterer de deg? Fordi de har fucka hår, de liker Japan bare fordi det er Japan, og anime bare fordi det er anime. 1
Skurupu Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg trur det finnes flere grunner enn det, for å være ærlig. Ser selv litt anime, men er ingen fanatikker. Flott uttrykksform, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå