Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Enig. Liker spesielt dette sitatet fra henne.

 

– Er ikke dette satire?

 

– "Jeg forstår ikke at det er satire. Folk stiller spørsmål ved om han mener det eller ikke. Når du må forklare ditt forsøk på humor, har du vel allerede feilet som humorist? sier Kowkabi."

 

Folk stiller for faen ikke spørsmål ved om det er satire, HUN gjør det. Og hun gjør det fordi hun tenker "nå passer det sikkert å bli litt provosert, det gir meg sikkert litt oppmerksomhet".

 

Trodde vi var litt ferdig med krenkefesten 2019, men neida.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater slike idioter som tror de er så spesielle pga hudfargen sin. Jeg kan love henne utrolig mange hvite nordmenn har følt på akkurat det samme, bare av en million andre grunner.

 

Så å kalle oss priviligert pga hudfarge er rasisme, og som en rasist kan hun bare dra til helvete.

 

 

Da får jeg bare svare med "I et land vi har hatt utallige flere liv ødelagt pga voldtekt og drap utført av mørke menn"

 

Men skjønner jo det er mer spektakulært med en terrorhandling enn noe som skjer hver dag.

Det å gå etter hudfarge er idiotisk. Jeg er hvit som sne, lysøyd, blond, kommer fra europas lille afrika hvor de aller fleste har mørkt hår, mørkere hudtone og øyne. 

 

Du har rett, de er de faktiske rasistene. Ikke anta at alle ser like ut liksom, wtf happened to diversity? Er som når hvite folk sier at alle asiatere ser like ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Liker spesielt dette sitatet fra henne.

 

– Er ikke dette satire?

 

– "Jeg forstår ikke at det er satire. Folk stiller spørsmål ved om han mener det eller ikke. Når du må forklare ditt forsøk på humor, har du vel allerede feilet som humorist? sier Kowkabi."

 

Folk stiller for faen ikke spørsmål ved om det er satire, HUN gjør det. Og hun gjør det fordi hun tenker "nå passer det sikkert å bli litt provosert, det gir meg sikkert litt oppmerksomhet".

 

Trodde vi var litt ferdig med krenkefesten 2019, men neida.

Du må da forstå at hun bestemmer hva alle synes er morsomt og ikke morsomt! Personlige preferanser? Pfffftttttttttttttttt

 

Sett deg ned, hold munn og vær en snill gutt og la henne fortelle deg hva du liker!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Uber ratingen ikke spesifiserer hvorfor du har fått karakteren du har fått.

 

Jeg har fått 4.68 av 5 og fatter ikke hvorfor. Jeg har stått på markert plass _hver_eneste gang og sagt hei og takk for skyssen og alt det høflige. Sjåførene derimot kan mange av de være helt kokko, kjøre fort, hente deg på feil plass.

 

er opptatt av å være perfekt så en slik lav score irriterer meg.

 

 

edit: så har jeg 44 turer da. sikkert litt vanskelig å holde seg på 5 i score da.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Uber ratingen ikke spesifiserer hvorfor du har fått karakteren du har fått.

 

Jeg har fått 4.68 av 5 og fatter ikke hvorfor. Jeg har stått på markert plass _hver_eneste gang og sagt hei og takk for skyssen og alt det høflige. Sjåførene derimot kan mange av de være helt kokko, kjøre fort, hente deg på feil plass.

 

er opptatt av å være perfekt så en slik lav score irriterer meg.

 

 

edit: så har jeg 44 turer da. sikkert litt vanskelig å holde seg på 5 i score da.

Skjønner irritasjonen. Har fått en 7.5 på Finn som irriterer meg, fordi jeg ga han 10. ? Har ellers 10'ere så han ødelegga den fine scoren min!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Uber ratingen ikke spesifiserer hvorfor du har fått karakteren du har fått.

 

Jeg har fått 4.68 av 5 og fatter ikke hvorfor. Jeg har stått på markert plass _hver_eneste gang og sagt hei og takk for skyssen og alt det høflige. Sjåførene derimot kan mange av de være helt kokko, kjøre fort, hente deg på feil plass.

 

er opptatt av å være perfekt så en slik lav score irriterer meg.

 

 

edit: så har jeg 44 turer da. sikkert litt vanskelig å holde seg på 5 i score da.

Er ikke det ulovlig? 

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg faktisk gidder å irritere meg over været, noe hverken jeg eller andre får gjort noe med. Men i morgen er det meldt snø, og jeg kan virkelig ikke fordra snø, særlig den slush-aktige snøen som kommer på sørlandet. Og den slapsen fryser jo bestandig til is noe som gjør det å gå ute til et rent mareritt. Uff... gi meg sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uber.

Åjaa jo i Norge, jeg har så langt brukt det i USA, London og Praha.

 

 

Det var etter jeg tok Uber i Praha at scoren min gikk nedover ... :)

8/10 sjåførene jeg brukte der borte kjørte enten dritfort i smale gater, eller sto en annen plass enn der jeg skulle bli henta, eller slapp meg av en annen plass.

 

Så er nok disse tsjekkerne som fucka opp scoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...