Gå til innhold

Fri år ,reise vek og jobbe


Skoty

Anbefalte innlegg

Hello, jeg er en 18 år gammel gutt som er blitt ganske så lei skolen, er faktisk mer en ganske lei :ermm:

 

Jeg har veldig lyst til å ta et fri år å jobbe i utlandet, oppleve ting. Drømmen hadde vært amsterdam, eller canada, er det noe jeg elsker så er det cannabis. Ikke misforstå meg er ingen stoner, røyker 3 - 4 ganger i uken , trener hverdag og jobber 3 dager i uken.

 

 

Noen som har erfaring fra å ta fri år å jobbe i utlanndet?

 

 

Takk på for hånd :w00t:

Endret av Skoty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wink.gif hva jeg jobber som spiller egentlig ingen rolle, jobber idag som scervitør

 

Hvorfor ikke reise på kibbutz i 6 mnd?

 

Er bare til å registrere seg (følg punkt 2) her Kibbutz og bestille flybilletter (cirka 3500-4000 tur/retur).

 

Opphold, mat osv er seff gratis, pluss at en får litt lommepenger hver mnd. Basseng, idrettshall osv er som regelt der, da det er ett eget samfunn.

 

Du er så og si garantert plass, da det er over 200 kibbutzer.

 

Du kan velge mellom flere arbeidsoppgaver, liker du ikke den ene kan du be om annet arbeid. Liker du ikke kibbutzen kan du be om å bli flyttet til en annen kibbutz en annen plass i landet.

 

Du finner folk fra hele verden der, som er ute etter det samme som deg, ett slags "friår" og oppleve noe nytt.

post-160065-1285843064,3559_thumb.jpg

post-160065-1285843088,1375_thumb.jpg

Lenke til kommentar

wink.gif hva jeg jobber som spiller egentlig ingen rolle, jobber idag som scervitør

 

Hvorfor ikke reise på kibbutz i 6 mnd?

 

Er bare til å registrere seg (følg punkt 2) her Kibbutz og bestille flybilletter (cirka 3500-4000 tur/retur).

 

Opphold, mat osv er seff gratis, pluss at en får litt lommepenger hver mnd. Basseng, idrettshall osv er som regelt der, da det er ett eget samfunn.

 

Du er så og si garantert plass, da det er over 200 kibbutzer.

 

Du kan velge mellom flere arbeidsoppgaver, liker du ikke den ene kan du be om annet arbeid. Liker du ikke kibbutzen kan du be om å bli flyttet til en annen kibbutz en annen plass i landet.

 

Du finner folk fra hele verden der, som er ute etter det samme som deg, ett slags "friår" og oppleve noe nytt.

 

 

Israel frister lite, som sagt amsterdam eller canada:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...