Gå til innhold

[HTC Desire]Hvordan bytter man ringetoner?


filippak

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå har jeg nettopp fått min lekre HTC Desire i posten, men jeg lurer på hvordan jeg kan bytte ringelyd. Jeg har overført litt musikk, og vil heller ha en egendefinert ringelyd enn de som allerede er på telefonen. Men dette er visst ikke et alternativ verken i musikkspilleren eller på instillinger for valg av ringelyd, som det var på mine forrige telefoner, Samsung og SE. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Det må jo gå an?

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Tenkte jeg kunne spørre på denne tråden her, ettersom det omfatter omtrent det samme.

Jeg vet hvordan jeg legger til egne ringetoner, men problemet mitt er at ringetona blir stille etter noen sekunder. Noen som vet hva det kan være? Det er ikke lengden på ringetona som er problemet, for det er en hel sang jeg har lagt inn.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne spørre på denne tråden her, ettersom det omfatter omtrent det samme.

Jeg vet hvordan jeg legger til egne ringetoner, men problemet mitt er at ringetona blir stille etter noen sekunder. Noen som vet hva det kan være? Det er ikke lengden på ringetona som er problemet, for det er en hel sang jeg har lagt inn.

 

min desire demper lyden når jeg tar opp mobilen, evt slår den helt av hvis jeg snur mobilen og legger skjermen ned mens det ringer.

 

gå inn på instillinger-lyd og varsler og se om det er noen instillinger der som ikke er som du vil ;)

Endret av mellow_d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...