Gå til innhold

Test: Chrome 6.0


Anbefalte innlegg

Nysgjerrig... dere som mener bokmerker er viktig. Hva brukere dere de til? Jeg har jobbet med web i snart 3 år nå og brukt data til spill og hobby i utallige år, men har aldri hatt flere bokmerker enn det er plass til på en rad under adresselinjen og her er Chrome minst like bra som alle andre nettlesere.

 

Og til og med her tar jeg meg selv oftere i å bare skrive det jeg er ute etter i adresselinjen enn å trykke på bokmerket. Adresselinjen i moderne nettlesere er jo som et tilnærmet instantsøk i alt man har gjort på web så dersom bokmerker hadde forsvunnet helt så hadde jeg ikke savnet de.

Spesielt i jobbsammenheng, så har jeg endel bokmerker som ikke er intuitive eller lette å finne tilbake til. Privat er jeg enig at bokmerker ofte er overflødige, men selv her bokmerker jeg sider jeg liker og/eller sider jeg vet at jeg vil bruke masse tid på å finne tilbake til dersom jeg trenger den igjen... som f.eks: http://www.chucknorrisfacts.com/ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt uenig med testen ang. minnehåndtering.

 

Jeg har 12GB RAM i maskina mi. Hva skal jeg med det hvis ingen programmer bruker mer en et par MB.

 

Det er forskjell på dårlige programmer som lekker minne og "bloater" systemet uten grunn, og programmer som bruker ledig minne til å få opp ytelse.

 

Har du noen dekning for at chrome er raskere pga minne? Det er jo feks ikke noe raskere enn opera slik jeg ser det, og det bruker mer minne, det er jo fint og fett å bruke minne, men å bruke mer minne på samme jobb er ikke noe å trakte etter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Chrome er så uendelig mye bedre en alt annet jeg har prøvd. :D Jeg har aldri hatt problemer med bokmerkefunksjonen heller, har satt den til å alltid vise under adressebaren. Dette gjør absolutt ikke noe for den minimalistiske følelsen spør du meg. Chrome synkroniserer absolutt alt også.

 

For å være helt ærlig så har jeg sjelden oppe mer en 10 faner av ganger, og jeg merker ikke noe problem med ytelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...