Gå til innhold

Kanye West - treningslogg (stronglifts)


TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knebøy 60g - 5x5

Benkpress 42,5kg - 5x5

Omvendt roing - 12/6/6

Push ups - 39/12/14

Reverse Crunch - 3x12

 

25 min på mølla.

 

Knebøy begynner å bli litt tungt, jeg skal i hvert fall greie 70kg før jeg failer. Benk gjøres ut alt for store utfordringer. 39 push overrasket meg skikkelig, ettersom jeg trodde 36 var mye forrige uke. Husker jeg så vidt greide 30 stk da jeg hadde dimmetest i slutten av juni.

 

Jeg blir ganske fornøyd om jeg greier disse delmålene:

 

Knebøy - 70kg 5x5

Benk - 55kg 5x5

Overhead press - 40kg 5x5

Markløft - 85kg 5x1 (har lyst til å si 90, men la oss være realistiske i første omgang)

Lenke til kommentar

Om du spør om jeg har god tenkikk, så mener jeg det selv. Kompisen min mener at jeg ikke behøver å gå så dypt som jeg gjør nå jeg utfører knebøy, jeg går litt dypere enn 90 grader. Men jeg kan ha en tendens til å vri litt på kroppen på vei opp. Pustingen min tror jeg er fin, trekker inn på vei ned og prøver å eksplodere på vei opp. Markløft er jeg litt mer påpasselig med når jeg skal løfte, blir ikke samme eksplosjonen, heller en god og kontrollert bevegelse for å ikke forårsake ryggskader.

Lenke til kommentar

Knebøy 62,5kg - 5x5

Markløft 75kg - 5x1

Overhead press 37,5kg - 5x5

Pull-ups - 5/4/1

Planken - 3x30 sek

 

Knebøy var det tyngste i dag, lårene blir litt fucka av syklingen min...:p

Markløft gikk smooth, og OHP gikk greit, er rimelig sikker på at jeg skal greie 40kg på mandag. Grunnen til 1 pull-up på slutten var nok fordi jeg plutselig ble kvalm...

Lenke til kommentar

Knebøy 67,5kg - 5x5

Markløft 80kg - 5x1

Overhead press 40kg - 5x5

Pull-ups - 7/7/5

Planken - 3x30 sek

 

Sovet lite, spist lite og drukket alkohol denne helgen. Var skikkelig slapp i dag, men greide meg. Markløft var tung, men gikk greit. Var så vidt jeg jeg greide siste løftet på OHP, så tror ikke at jeg går opp på fredag. Fin dag på gymmet!

Lenke til kommentar

Knebøy 72,5kg - 5x5

Markløft 85kg - 5x1

Overhead press 42,5kg - 5x5

Pull-ups - 7/4/7

Planken - flytte 4stk 1,25kg vekter fra side til side 8x3

 

Var utvilt i dag, så hadde masse energi på treningen. Knebøy gikk smertefritt, men markløft var tungt. Overheadpress gikk overraskende bra, lettere i dag enn på mandag. Ellers begynner jeg å bli bra på pull-ups. Godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Knebøy 80kg - 5x5

Benkpress 52,5kg - 5x5

Omvendt roing - 15/12/8

Push ups - 25/15/10

Reverse Crunch - 3x12

 

Jeg måtte bare teste maks i benk etter at jeg hadde kjørt 5x5 benk, klarte 65kg. Det er jo bra iom at jeg så vidt klarte 50kg før sommern. Jeg ble jo seff litt fucka etter det, så push-ups var litt tung, hehe. Veide meg i går, 76 kg med klær på. Og fettprosenten har gått ned, tror jeg bruker fat caliperen riktig. Har bare testa på magefettet, men da jeg målte sist viste det 30mm og nå var den på 28mm. Går fremover dette.

Lenke til kommentar

Vært uten pc en periode så får oppdatere kidsa på hva som har skjedd siden sist.

 

Søndag:

 

Knebøy 82,5kg 5x5

Markløft 95kg 5x1

OHP 42,5kg 5x5

Pull-up 8/5/4

Planken

 

Tirsdag:

 

Knebøy 85kg 5x5

Benk 55kg 5x5

O.Roing 12/7/8

Push-up 36/20/10

R.Crunch 3x15

 

I går:

 

 

Knebøy 87,5kg 5x5

Markløft 100kg 5x1

OHP 45kg 5x5

Pull-up 10/6/4

Planken

 

Knebøy begynner å bli sykt tungt nå, merker at jeg ikke har samme tempoet når det gjennomføres. Før 4. og 5. rep på hvert sett utføres etter en liten pause på 2-3 sek. Blir spennende å se om jeg greier 90kg, men det er motiverende med såpass høye vektere på stanga! Det som er litt morsomt/sjokkerende er at lårene mine har blitt ganske store i løpet av de to siste månedene, merker det skikkelig på buksene mine, som nå sitter mye strammere rundt lårene.

 

Ellers har jo markløft kommet seg til et respektabelt tall, 100kg er noe å feire:) Dog sliter jeg med grepet rundt stanga, blir så klam i hånda at stanga sklir ut av grepet mitt. Burde jeg investere i hansker?

 

En liten ting til som må feires er 10 pull-ups. Jeeeeee:)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...