Gå til innhold

Din hobby?


TwinSmurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine er Smykkedesign og Musikk/DJing :)

Kan sitte i timesvis å lage øredobber og armbånd...

 

Veldig mye fett her :) Legger siden i favoritter, så kanskje jeg kjøper noe en dag :)

 

Jeg har drevet med riding hele livet fram til sommeren 09, da solgte jeg hesten og sluttet... Angrer i blandt, men aldri om vinteren!

 

Ellers er jeg übergeek på serie fronten, hadde ikke kommet meg gjennom uken uten alle de faste ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SKAL VI SE!?! SKAL VI SE, VIL DERE DET? okay. Har drevet med veldig mye forskjellig før, alt fra airsoft til warhammer. Hobbier og interesser i dag er vel:

 

- PC (Stort sett TV serier og filmer pluss facebook, diskusjon osv.)

- Snowboard.

- Litt Tegning

- Litt skriving

 

Ja det var vel det, også har vi vanlige ting som å gå med venner og sånt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke så mange med mye jeg har løst på. Akkurat nå begrense det seg med Gaming, fikling med data,filmer og Kung Fu. I Sommeren bruk jeg å tar jeg en sykkeltur av og til.

 

Ellers har jeg løst å begynne med FL studio og Dj, Kanskje får opp en liten(!) nettradio om det er mulig. Blir også mye skruing på bilen når jeg har kjøpt meg en. Har også løst å begynne på programmering og webdesign. Men jeg har lite tid,penger også kan jeg waste så mye med å henge meg opp i browsern spesielt med i forumet. Skal begynne bedring nå med å går til sengs ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...