Gå til innhold

Din beste diss og fornærmelse!


NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lyst til å få høre om deres "disser" og fornærmelser.. som vi kaller det.

Hadde vært kjempe kult. Kom med så mange du kommer på, vis du vil kan du rangere dem, etter den beste DU liker.

 

Har ikke noen gode akuratt nå, men har en liten en en som:

-----------------------------------------

HAN: Se deg selv i speilet'a, nei det er sant, for da knuser det.

DU: Det knuser fordi du står bak meg.

------------------------------------------

feks.

 

1.Best

2.nest best

3....

OSV

Men ikke begynn å diss hverandre, det er stygt :tease:. LMAO :!:

Oppdatering1.0:

Nå håper jeg på flere vitser fra Yo Mamma,de kan både være på Norsk og Engelsk, bare kom med det du har :)

Endret av Darksite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig synes det beste er å gå i en rolle der man vet mye bedre enn å finne på sånne teite ting å si. Ta heller avstand fra det og ikke bry deg.

 

DET er dissing. :w00t:

Det er tull :!: , Mennesker burde kunne forsvare seg selv, vis noen messer med deg, ekke noe vits i å gå fra, da vil du bli disset mer, fordi han/hun du blir disset av vet at du er svak :cool:

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes det beste er å gå i en rolle der man vet mye bedre enn å finne på sånne teite ting å si. Ta heller avstand fra det og ikke bry deg.

 

DET er dissing. :w00t:

Det er tull :!: , Mennesker burde kunne forsvare seg selv, vis noen messer med deg, ekke noe vits i å gå fra, da vil du bli disset mer, fordi han/hun du blir disset av vet at du er svak :cool:

Svak?

Man viser jo bare at man at man lar seg fornærme når man føler at man må besvare ting som "MORRA DI ER STYGG!11"

Og da er det typisk å svare noe sånt som "HAR DU SETT DEG I SPEILET ELLER!?" eller noe annet kødd man har funnet på et forum.

 

Uansett. Ingen har dissa meg når jeg viser at jeg er for "bra" til å ta meg nær av dårlige disser. De bare holder kjeft og skammer seg.

 

I går var det forresten en som tryna på sykkel i det han stakk, etter han hadde "dissa" meg og noen kompiser. HAHAHAEHAEHAHEAHE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh. Kunsten å "burne" noen har jeg alltid sett på som når man får dem til å holde kjeft.

Når man spør dem utover det de sier, og de ikke finner på noe mer å si.

 

"Du er så taper azzaaa.."

"Å, hva får deg til å mene det?"

"Joooo... assa duu... jo... vell... hmm"

 

Jeg skjønner virkelig ikke greia med at man absolutt må si så mye clever stuff for å burne noen.

Personlig mener jeg at å vinne en konflikt har lite med ordene man sier, men heller hvor trygg man er på seg på seg selv, og hvor mye man lar andre folk gå innpå en.

 

Om man har drittmye smart å si vil ikke det hjelpe en dritt, om man ikke er en badass person tvers gjennom. Svakheter vises, og kan ikke skjules bak ord.

 

(Jeg claimer ikke at jeg er noe av dette, det er mer et mål jeg har.)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...