Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel... Som skrevet tidligere var første tilsnakket rolig, første innlegget ble skrevet mens jeg enda var sur (dårlig ide ettersom enkelte forumbrukere betrakter seg selv som moralpoliti og holder seg selv høyt i hevd her inne).

 

Direkte sitert var samtalen noe som dette her...

 

meg: ikkje no, ho e mett i et løft.

han: jaja, æ ser det. (ignorerer meg og spør henne: e ikkje det der litt tungt for ei lita pia som dæ?)

meg: kom dæ vekk, la ho være i fred. Vi e opptatt her å vi vil ikkje forstyrres.

han:det va da voldsomt, sku jo bære spørre om nåkka før å være hyggelig.

meg:det drit vel æ i, ho holder på me et tungt løft å æ ser helst at ho får konsentrere sæ så vi slæpp skada her...

 

Derfra tror jeg ethvert svar fra meg burde være legitimert.

At han i det hele tatt mangler skamvett og spør ei lita dame et så særdeles respektløst spørsmål er i seg selv god nok grunn til å skjelle ut fyren.

Han var eldre i tillegg så normal folkeskikk burde han ha...

 

Jeg lar selv være å i det hele tatt svare folk på trening når jeg løfter siden jeg konsentrerer meg helt og holdent om akkurat det jeg holder på med. Sosialisering tar man i pauser eller etter trening...

 

Synes du gjorde det helt riktig. Styrketrening er konsentrasjonssport saa det holder. For en urespektabel fjott.

 

Hva jeg irriterer meg over: kidz som trener i grupper, slik at trener dem en basisoevelse, saa er dem der hele dagen

Lenke til kommentar

Det som irriter meg mest hvis jeg for en gang skyld skal "trene" (mest sannsynlig gym..)

er at jeg blir så rød i fjeset, og begynner fort å svette.. :/

 

Var på disko en gang som varte 3-4 timer og når slutten kom spurte noen meg om jeg hadde dusja håret.. -.-

Lenke til kommentar
Sprøytebolere som stønner og skriker når de løfter. Hiver vektene i gulvet er overhissige, og sitter og nimomser motbydelig mat på treningen. Kan de ikke spise maten sin hjemme?

Man stønner gjerne litt hvis man løfter tungt. Mulig du sitter og kaster fjærvekter rundt deg uten å bli svett engang, men mange ønsker faktisk å ta tunge løft.

Lenke til kommentar
Sprøytebolere som stønner og skriker når de løfter. Hiver vektene i gulvet er overhissige, og sitter og nimomser motbydelig mat på treningen. Kan de ikke spise maten sin hjemme?

Man stønner gjerne litt hvis man løfter tungt. Mulig du sitter og kaster fjærvekter rundt deg uten å bli svett engang, men mange ønsker faktisk å ta tunge løft.

 

Tar tunge løft jeg og, men man må jo ikke SKRIKE NOE INNI HELVETES HØYT OG LENGE hver gang man tar et lite løft.

 

Enda værre er det jo når de slenger vektene i gulvet så nesten han i underetasjen får de i hodet.

 

Det er lov til å tenke selvom man er stappfull av skummelt bol og tar i litt.

Lenke til kommentar
Sprøytebolere som stønner og skriker når de løfter. Hiver vektene i gulvet er overhissige, og sitter og nimomser motbydelig mat på treningen. Kan de ikke spise maten sin hjemme?

Man stønner gjerne litt hvis man løfter tungt. Mulig du sitter og kaster fjærvekter rundt deg uten å bli svett engang, men mange ønsker faktisk å ta tunge løft.

 

Tar tunge løft jeg og, men man må jo ikke SKRIKE NOE INNI HELVETES HØYT OG LENGE hver gang man tar et lite løft.

 

Enda værre er det jo når de slenger vektene i gulvet så nesten han i underetasjen får de i hodet.

 

Det er lov til å tenke selvom man er stappfull av skummelt bol og tar i litt.

Enig i at skriking og det å slenge vekter rundt seg er en uting. Men du nevnte tross alt stønning, og det synes jeg må være lov. Kanskje til og med ganske høylytt stønning.

Lenke til kommentar

Høylytt stønning er ålreit syns jeg. Kjedelig om alle sitter der i taushet og ikke forandrer ansiktsuttrykk engang :innocent:

Har et par medlemmer på jobben som slenger fra seg alt av vekter, og det syns jeg er unødvendig. Det er jo ikke sånn at de varer for evig om man bare slipper dem i gulvet fra stående stilling annenhver dag.

Lenke til kommentar

Høylytt stønning er ålreit syns jeg. Kjedelig om alle sitter der i taushet og ikke forandrer ansiktsuttrykk engang :innocent:

Har et par medlemmer på jobben som slenger fra seg alt av vekter, og det syns jeg er unødvendig. Det er jo ikke sånn at de varer for evig om man bare slipper dem i gulvet fra stående stilling annenhver dag.

 

Og hvorfor kan de ikke fullføre med å faktisk sette de ned, de klarte jo for svarte å løfte de opp og...

Lenke til kommentar

Jo, i noen tilfeller. Jeg skjønner jo at når de halvveis ligger der med en 60kg manual i hver hånd, så er det ikke gunstig for armer og skuldre å senke de ned når man er fysisk utmattet.

Men, om man trener shrugs med stang og plater, og bare slipper stanga fra hoftehøyde når man er ferdig... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Høylytt stønning er ålreit syns jeg. Kjedelig om alle sitter der i taushet og ikke forandrer ansiktsuttrykk engang :innocent:

Har et par medlemmer på jobben som slenger fra seg alt av vekter, og det syns jeg er unødvendig. Det er jo ikke sånn at de varer for evig om man bare slipper dem i gulvet fra stående stilling annenhver dag.

 

Og hvorfor kan de ikke fullføre med å faktisk sette de ned, de klarte jo for svarte å løfte de opp og...

Ikke at jeg støtter vektslenging, men man er jo litt slitnere etter å ha kjørt noen sett enn før man satte i gang :)

Lenke til kommentar

Høylytt stønning er ålreit syns jeg. Kjedelig om alle sitter der i taushet og ikke forandrer ansiktsuttrykk engang :innocent:

Har et par medlemmer på jobben som slenger fra seg alt av vekter, og det syns jeg er unødvendig. Det er jo ikke sånn at de varer for evig om man bare slipper dem i gulvet fra stående stilling annenhver dag.

 

Og hvorfor kan de ikke fullføre med å faktisk sette de ned, de klarte jo for svarte å løfte de opp og...

Ikke at jeg støtter vektslenging, men man er jo litt slitnere etter å ha kjørt noen sett enn før man satte i gang :)

 

 

De som skriker høyest trener også ofte i lag, så hvorfor kan ikke da kameratene sleppe vekta forsiktig ned?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg irriterer meg over:

 

-Når jeg ikke klarer så mange repetisjoner/ så mye vekt som jeg vil på en øvelse. Da er jeg sur resten av treningen.

- Folk som ikke rydder opp etter seg.

- Folk som skal gi deg råd til hvordan du kan øke raskere i den eller den øvelsen eller generelt hva de synes er best.

- En fyr som konstant maser om at jeg bør ta knebøy med små vektskiver under hælene. Denne går egentlig inn under den over.

- En fyr som alltid ser stygt på meg :cry:

- Folk som hermer etter meg. De aner klart og tydelig ikke hva de skal gjøre, men nærmest følger etter meg og tar samme øvelse som meg rett etter jeg er ferdig.

- Folk som svetter som et rent helvete, men ikke klarer å tørke opp etter seg.

- Folk som slipper vektene 0,5 meter++ fra bakken.

- Når det jeg skal trene er opptatt og jeg må vente.

 

Ellers er jeg en snill og glad fyr som liker alt og alle :):):):):)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
- En fyr som konstant maser om at jeg bør ta knebøy med små vektskiver under hælene. Denne går egentlig inn under den over.

Da er du mest sannsynlig 1) alt for grunn eller 2) runder ryggen i bunnen av bøyen. Men men. Det er din rygg ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409
- En fyr som konstant maser om at jeg bør ta knebøy med små vektskiver under hælene. Denne går egentlig inn under den over.

Da er du mest sannsynlig 1) alt for grunn eller 2) runder ryggen i bunnen av bøyen. Men men. Det er din rygg ;)

Han begynner å mase om det før han har sett meg ta bøyen, så det er nok ikke det...

 

Jeg blir veldig svett uten å nødvendigvis være sliten. Noen som vet om det går ann å spise noe som gjør at man svetter mindre?

Kanskje det er koffein du må kutte ned på om du drikker mye koffeinholdelige drikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...