Gå til innhold

Test: Samsung C5212


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at ikke dette er mer utberedt på telefoner som Omnia HD, Iphone, HD2, N97, Galaxy S og andre mobiler som både går mot proffbrukere og hjemmebrukere?

 

Nekter å tro at dette er så vanskelig eller plasskrevende?

Personlig bruker jeg jo bare en mobil, men dette burde jo vært ganske populært blant mange brukere av den typen telefoner?

 

Noen som vet hvorfor de lar være å gjøre det?

Lenke til kommentar

Men hva om det kun lages den ene versjonen med to sim-kort? Det er jo et ekstra alternativ ifra kundens side, da KD ikke MÅ bruke to SIM-kort selv om de har muligheten til det :-)

 

Jeg tviler på at grunnen til at de begynte med kamera på mobilen, var fordi det var så mange som etterspurte dette, liksom... Noen idéer burde rett og slett bare prøves, og jeg mener de sikter litt feil, når de bare lager drittmobiler med to SIM-kort. På samme måte som alle støtsikre mobiler og lignende alltid er skikkelig dårlige mobiler :-/

 

IMO: To SIM-kort på alle smart-telefoner! Just do it! :-P

Og det kommer som sagt fra meg som ikke en gang hadde hatt interesse av å ha to abonnement eller noe på en mobil :-P

Lenke til kommentar

Det er ganske få smartphones som blir brukt som jobbtelefoner, fordi de har et software-tastatur og det vil være mer praktisk for folk som bruker telefonen i jobb med et hardware-tastatur.

 

C5212, den virker faktisk ganske lovende, da den er enkel og billig, men har andledning til å putte inn to simkort.

Lenke til kommentar

Det er ganske få smartphones som blir brukt som jobbtelefoner, fordi de har et software-tastatur og det vil være mer praktisk for folk som bruker telefonen i jobb med et hardware-tastatur.

 

C5212, den virker faktisk ganske lovende, da den er enkel og billig, men har andledning til å putte inn to simkort.

 

Haha. Ganske få modeller, eller ganske få brukere?

 

Det er veldig mange firmaer som har standardisert på smartphones med skjermtastatur. Det er nok ikke dét som avgjør.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hæh? Det er da ikke noe problem med å bytte simkort på Wave?

Jo, ett hel**te. Beste måten jeg får det til på er å ta tapetknivens spiss og dra det ut med den. :)

 

Føler at jeg har pølsefingre under den operasjonen når jeg skal bytte SIM-brikke. Ellers har jeg inntrykk av at jeg er ganske fingernem. Jeg har heller ikke pølsefingre i størrelse. Wave suger på plassering av SIM-brikke. :mad:

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen i snart 2 mnd. Er ein ok telefon til å ringe med, men det stoppar der. Menyane og funksjonane i telefonen er avlegs. Det var ein stor nedtur å gå frå Nokia 3720, som er ein svært enkel telefon, og til denne.

 

Eg savnar ein telefon som er robust, har dualsim, vanleg tastatur (ikkje trykkskjerm) og er ein smartphone (i alle fall noko smartare enn denne... :-) )

 

Operativsystemet i telefonen er veldig treigt. Når telefonen er tilkobla blåtann-handsfree i bilen, er det nærast litt vanskeleg å bruka telefonen av di den då jobbar svært treigt.

 

Nettlesaren på telefonen er dårlig. Installasjon av Opera Mini fungerer også dårlig då telefonen har store problem med å kjøra programmet.

 

Når det gjeld fysisk skifte av sim-kort på telefonen så er det relativt uproblematisk. Dualsim-funksjonaliteten i telefonen fungerer godt og er einaste grunnen til at eg forsatt brukar den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...