Gå til innhold

Sunneste kjøpebrødet på Coop?


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke den personen som avskyr karbohydrater, men prøver å supplere trening med mest mulig sunne matvarer som jeg selv liker. Jeg har i det siste kjøpt Coop Jegerbrød. Er det noen som vet om Coop selger noe grovere og sunnere? Har nemlig ikke sett i hele brøddisken. Noen som har andre anbefalinger til en fattig student?

 

Når jeg først poster, så lurer jeg på om det finnes sunn ris som kan tilbredes hurtig, da tenker jeg ikke på lys hurtigris, men evt. naturris/brun ris. Har bare hørt at det tar veldig lang tid å tilbrede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Vet ikke helt om det er hva du er ute etter men du kan jo prøve fullkornbrød (kalles for dansk rugbrød, vollkornbrot, pumpernikkel- mørke skiver som er ferdigskåret og oppbevares i kjøleskapet)

Saktere karbohydrater og mer fiber tror jeg ikke du finner i brød.

Ang hurtigkokt ris er de næringsinoldsrike ristypene langsomme å koke - fordi de ikke er polerte...

Men et alternativ som er kjapt er røde linser. Fås i dagligvare butikker som ica og coop, men selges billigere i invandrerforretninger. Kjappe å koke, ganske nøytrale på smak - og kan smakssettes med hva du vil. Hvitløk, karri, soyasaus, ingefær, osv...

 

Lykke til;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...