Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kåt hele tiden ..


Potetbil

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) Litt vanskelig å skrive, men...

 

Jeg har noe jeg selv opplever som et stort problem. Er kåt stort sett hele tiden.

Lurer på om jeg kanskje er avhengig? Dette har gjort at jeg har gjort endel dumme ting gjennom ungdomsårene. Har hatt endel tilfeldig(?) sex på fest, med mennesker jeg ellers ikke vil ha noe kontakt med. Og det angrer jeg på. Men allikevel, når jeg har møtt disse personene igjen på fest, tar kåtheten overhånd og jeg ignorerer det at jeg faktisk har angret fra tidligere ganger. Ikke fordi jeg ikke ville hatt sex, men ... mm.. tror kanskje det har noe med rykter å gjøre? Rykter går fort, og jeg hater det! "Har du knulla hu? Æsj..". --- eller "Ser du han der?" "Han er en jævla player.."

 

Har oppigjennom årene også prøvd med kjærester. Det har ikke funka, fordi de ikke vil ha sex, de er ikke klare osv. Det fører enten til at jeg "sier opp", eller at jeg er utro... Utrolig frustrerende med denne kåtheten! Selvfølgelig er det deilig, men kan ikke ha noe forhold!

 

Noen som har det på samme måte? Noen som har noen råd? :(

 

16 år gutt

Endret av Potetbil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm..

 

Kunne bare ønske jeg kunne ha en kjæreste uten å måtte ha sex. Hvis jeg tar høyrehanda en tur, så blir plutselig all interesse for jenter borte.

 

-

 

Det virker ikke som om jeg har noen følelser - bare kåthet.

Endret av Potetbil
Lenke til kommentar

Dummeste du gjør er jo å bli sammen med ei jente bare fordi du er ute etter rask og lett tilgang til sex, det gjør deg til en drittsekk.

 

Hold deg heller til høyrehånda til du faktisk møter ei du får følelser for. Snakk om selvdisiplin, det klarer du, hvis du faktisk vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...