Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10


Anbefalte innlegg

Mange misfornøyde folk her... Jeg synes dette er et bra salg, jeg, selv om det selvfølgelig var aller best i de riktig gode gamle dager da Harald styrte showet (før Stians dager). Han fikk jo sparken til slutt fordi rabattene gikk helt over styr, men jammen var det tider for oss hardwarefrelste. De dagene kommer nok aldri igjen. Stakkars dere unge som aldri får oppleve slike tilstander... tongue.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razer Megalodon til 900 er ganske nice da. Too bad at jeg kjøpte Razer Carcharias på fredag :p

 

Er du klar over hvor mange problemer det er med det headsettet? Hvis ikke anbefaler jeg deg et søk på Google. Det gjorde heldigvis jeg sist gang det var på timessalg og fant masse utrolige feil med headsettet som gjør det ubrukelig i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Anekdoter, nesten like bra som statistikk.

Snakker om erfaring.

Har 4 saker i retur hos netshop, ikke fått gjennom en.

De har produktene enda og truer med å kaste de.

De sier at produsenten har 6 mnd garanti, driter i norsk lov.

 

Har 7 saker inne hos komplett, fikk 7 nye ting, måtte ikke sende inn alt en gang. Nye pakker kom over natten.

Super service i forhold.

Jeg handler for 50K pr år siste 10 år og driver med folding så det er en del som feiler i garantitiden.

 

Ta en titt i foldingtråden, folk har samme problemer der, Netshop gidder ikke hjelpe i en garantisak, og samtlige har gått over til komplett.

Nå røk hovedkortet mitt fra evga, desverre var det kjøpt hos netshop og har garanti enda, men netshop mener at evga har ett års garanti på det kortet i usa og da gjelder det også her.

"vi sender kortet i retur med en regning eller kaster det" var svaret jeg fikk.

 

Mitt 9800GX2 feiet også, idle temp på 75C og 105C ved load i 2-3 mnd for det ble helt svart.

Det spriket i kjøleren ved levering og det fulgte ikke med cder eller adapter til skjerm.

Netshop påstår at jeg har tukklet med kortet og herpet det for å så sende det til dem. De påstår at noen skruer sitter sjevt, ikke så rart det når kjøleren spriker.

Her har pakken falt ned på lager, åpnet for å sjekke av en ansatt og glemt å legge i alle delene.

 

Har flere venner som sliter med garantien da Netshop henviser til produsentens garanti i fabrikasjonslandet som ikke er lik Norsk garanti. Etter de også byttet til komplett så har de ikke hatt et problem siden når det kommer til garanti.

 

Du finner også lignende tråder på dette forumet, hvor vedkommende har blitt møtt med fingern i en retursak av samme selskap.

Lenke til kommentar

Off topic ang garanti/klage saken.

 

Netshop og andre selgere har faktisk rett angående garanti. Det er produsenten som fastsetter garanti tiden, men selger kan øke garantitiden på egen kostnad. Men innenfor produsentens 1år, 2år, 3år, 5år etc garanti så er det produsenten som vil erstatte varene for selger. Utenfor produsentens garanti tid må evt butikken ta kostnaden om de har øket "garanti tiden".

 

Men det mange misforstår er Norsk reklamasjonsrett som er 2 eller 5 år avhengig om produktet er ment å vare vesentlig mer enn 2 år(da er det 5 års reklamasjonsrett), er produktet ment til å vare opp til ca 2 år så er det 2 års reklamasjon.

 

Så ikke bland garanti(produsent)og reklamasjon(norsk lov)! ;)

Lenke til kommentar

det er en dorlig trend netshop bedriver her. hvert timesalg blir bare dorligere og dorligere. og hvert eneste tilbud jeg har sett i dag. kan jeg bare tenke meg at det er et veldig overskudd på lageret av hver vare, og andre som vil bli erstattet med nye produkter. jeg har ikke no imot at disse varene havner i timesalget. men hadde satt utrolig pris på om det var noen kliss nye produkter der også, som det ikke var overskudd på lageret av eller utgående vare. lykke til nestegang netshop. jeg kommer ikke til å følge med den gangen.

 

Godt det ikke bare er jeg som synes at dette timesalget var dårlig.

De to-tre siste timesalgene var helt middelmådige, men dette siste var rett og slett elendig.

 

Hvis de kaller det eksplosivt timesalg så bør det være eksplosivt timesalg. Lure folk til å rote bort verdifull tid på å sjekke ubrukelige tilbud.

 

At Netshop prøver seg med å si at det er vanskelig å gjøre alle fornøyd, holder bare ikke. Når andre bedrfter reklamerer med gode tilbud så pleier de ha en kombinasjon mellom store rabatter på helt ok produkter ( feks 50-75% avslag på et greit tastatur ) i tillegg til greie rabatter på toppaktuelle produkter. Feks >= 10% rabatt på skjermkort av siste skrik.

 

Hvis det skal kalles eksplosivt timesalg så bør det være så gode tilbud - ikke nødvendigvis i form av ekstremt lav pris men feks et moderat tilbud på et nytt produkt folk ønsker. Med eksplosivt timesalg ser jeg for meg at det er så gode tilbud at man må stenge ned nettleseren og forlate PC resten av dagen for å ikke ende opp med tom lommebok.

 

Er enig med kjeLL at det er lite fristende å sjekk fremtidige "eksplosive" timesalg. Liker rett og slett ikke å rote bort tid eller føle meg holdt for narr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Anekdoter, nesten like bra som statistikk.

Snakker om erfaring.

Har 4 saker i retur hos netshop, ikke fått gjennom en.

De har produktene enda og truer med å kaste de.

De sier at produsenten har 6 mnd garanti, driter i norsk lov.

 

Har 7 saker inne hos komplett, fikk 7 nye ting, måtte ikke sende inn alt en gang. Nye pakker kom over natten.

Super service i forhold.

Jeg handler for 50K pr år siste 10 år og driver med folding så det er en del som feiler i garantitiden.

 

Ta en titt i foldingtråden, folk har samme problemer der, Netshop gidder ikke hjelpe i en garantisak, og samtlige har gått over til komplett.

Nå røk hovedkortet mitt fra evga, desverre var det kjøpt hos netshop og har garanti enda, men netshop mener at evga har ett års garanti på det kortet i usa og da gjelder det også her.

"vi sender kortet i retur med en regning eller kaster det" var svaret jeg fikk.

 

Mitt 9800GX2 feiet også, idle temp på 75C og 105C ved load i 2-3 mnd for det ble helt svart.

Det spriket i kjøleren ved levering og det fulgte ikke med cder eller adapter til skjerm.

Netshop påstår at jeg har tukklet med kortet og herpet det for å så sende det til dem. De påstår at noen skruer sitter sjevt, ikke så rart det når kjøleren spriker.

Her har pakken falt ned på lager, åpnet for å sjekke av en ansatt og glemt å legge i alle delene.

 

Har flere venner som sliter med garantien da Netshop henviser til produsentens garanti i fabrikasjonslandet som ikke er lik Norsk garanti. Etter de også byttet til komplett så har de ikke hatt et problem siden når det kommer til garanti.

 

Det er ikke vanskelig, dyrt eller tidkrevende å kontakte forbrukerrådet og gi de en skriftlig klage. Ting har en tendens til å løse seg i de tilfellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...