Gå til innhold

Augustfest 2010 - J@cob.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 1 - De hakje fresn før faen!

 

Bilder er tatt på søndag 1. august - naturligvis. Avbildet er "den forpult lange bakken" opp til verdens tøffeste festival - Fresn. Bildet er selvsagt uskarpt som en konsekvens av hånden som fortsatt var ustødig etter helgens herjinger.

post-76720-1281296701,9135_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dag 7 - Jameson.

 

Igår skulle jeg egentlig ut og rangle med en svirrevenn, eneste problemet er at han har sommerjobb hos den lokale avisen og måtte dekke noe så fantastisk som en "Månedans på kaien i Skjolden", eller noe. Han skulle kjøre meg ut til nærmeste by siden jeg bor noe utilgjengelig, men han kom jo faen meg ikke før rundt elleve.

 

"Klokken er elleve. De stenger jo om to timer. Gidder vi dette?"

- Tjaa. Du. Vent litt. Ha nåke i biln.

 

Halvt minutt etterpå returnerer han med det vakre objektet avbildet på flasken. Fem minutter etter det satt vi og spilte Scrable med profanity bonus og regelen: "Ingen ekte ord slipper til på brettet". Kansje ikke en helt vanlig lørdagskveld for to tyve år gamle hobbyalkoholikere, men det funket.

 

Til dere raringer som ikke liker smaken av billig whisky: Ha dikka ti Luster, råtabodla.

 

Men av en eller annen grunn har jeg en abnormal hodepine idag.

post-76720-1281298378,4418_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Til dere raringer som ikke liker smaken av billig whisky: Ha dikka ti Luster, råtabodla.

Jameson er en grei kar han; men jeg liker han best som ingrediens i min irske kaffe - som selvsagt servers i store kaffekrus.

 

Men av en eller annen grunn har jeg en abnormal hodepine idag.

Det var dette med billig whisky da :p

 

 

Hvis det er en trøst - så får man vondt i hode ved feildosering av dyr whisky også.

 

Lenke til kommentar

Dag 9 - Slakt.

 

Vi fikk skyte fem dyr i forrige uke pga. at de utførte skade i hagene til folk. Konge. Slaktet det første av de i dag (En senete kolle.) Jeg og to av mine brødre brukte minst fire timer på arbeidet mens vi skiftet mellom å høre på Crystal Castles, Beastie Boys og The Police. Vakkert.

 

Må bare vaske ned kjøkkenet for blod nå.

post-76720-1281368368,1495_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dag 10 - Bokhyllen.

 

Ehh. Ja. Ikke akkurat orden i en av hyllene på rommet, nei. Masse rar lesing, da! Mine forfedre var såpass privilegerte at de faktisk kunne kjøpe bøker - lenge før det kom på moten. Alt ifra tidlig 1800-talls kjærlighetsromaner til oppslagsverk ligger bevart i denne utvalgte (men akk så støvete) hyllen på loftet. Det ligger faktisk såpass mange i huset at mine foreldre valgte å opprette et lite bibliotek der oppe. En søt lesekrok med en sofa, ett bord og noen stoler. Perfekt for lesing og perfekt for smugrøyking. Ikke at jeg vet noe om det.

 

C & E: Takker ydmykt for oppmerksomheten. Sliter litt med å komme i det fotografiske humøret. Jobb og mofo'in flytteplaner legger sine begrensninger på kreativiteten.

post-76720-1281554396,4588_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...