Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at ting blir gjort som i fjor, men kan ikke garantere det, da jeg ikke har fått det bekreftet fra noe hold.

 

Slik det var i fjord var at det var 4 svitsjer per rad (fra kanten til kant av skipet), med unntak av de radene som er kortere (Typisk rad 1-6 og de siste 6 radene i andre enden av skipet.) På en full dobbelrad (To bordrekker) er det plass til 144 personer. Siden det er 4 svitsjer fordelt på disse radene, gir det oss 36 personer per svitsj.

 

Det er på en rad 72 seter. Sete 1-36 er på ene siden av midtgangen, og sete 37-72 er på andre siden av midtgangen. Et bord (en halv dobbelrad) er bygget opp av 12 sponplater, som det er tre deltakere på hver side av. Svitsjene står mellom bordplate 3 og 4, og mellom bordplate 9 og 10 talt i fra midtgangen.

 

Dette gjør at svitsjene står mellom sete 9 og 10, 27 og 28, 45 og 46, 63 og 64.

Jeg har prøvd å tegne et lite kart, for å visualisere det hele:

 

tgbord2010.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg regner med at ting blir gjort som i fjor, men kan ikke garantere det, da jeg ikke har fått det bekreftet fra noe hold.

 

Slik det var i fjord var at det var 4 svitsjer per rad (fra kanten til kant av skipet), med unntak av de radene som er kortere (Typisk rad 1-6 og de siste 6 radene i andre enden av skipet.) På en full dobbelrad (To bordrekker) er det plass til 144 personer. Siden det er 4 svitsjer fordelt på disse radene, gir det oss 36 personer per svitsj.

 

Det er på en rad 72 seter. Sete 1-36 er på ene siden av midtgangen, og sete 37-72 er på andre siden av midtgangen. Et bord (en halv dobbelrad) er bygget opp av 12 sponplater, som det er tre deltakere på hver side av. Svitsjene står mellom bordplate 3 og 4, og mellom bordplate 9 og 10 talt i fra midtgangen.

 

Dette gjør at svitsjene står mellom sete 9 og 10, 27 og 28, 45 og 46, 63 og 64.

Jeg har prøvd å tegne et lite kart, for å visualisere det hele:

 

tgbord2010.png

Tusen takk, var til stor hjelp :)

Lenke til kommentar

Satt rett med en switch i fjor. Alle måtte selvfølgelig plugge i sin nettverkskabel når jeg gama, og en periode var det morra til en på TG på sikkert 50 som hadde pattene sine oppi meg i 15 minutter straight fordi hun ikke klarte koble til kabelen skikkelig. Sukk.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Tenkte det samme, så igjennom bildene på Tech Server og der var bare D-Link Switcher..

 

Ble litt redd nå, har ikke lyst til å sitte med en switch, har ikke råd til å miste plass :cry:

 

Hvis du er så redd for å miste 5cm bord, så er det vel bare å seate seg på et sete som ikke er ved en svitsj. ;) (Se kartet jeg postet lenger oppe)

 

hva gjør man hvis det er switch midt i hylleraden :S ?

 

Hva med å planlegge hvor svitsjen havner?

Alternativt sag...

Lenke til kommentar

Tenkte det samme, så igjennom bildene på Tech Server og der var bare D-Link Switcher..

 

Ble litt redd nå, har ikke lyst til å sitte med en switch, har ikke råd til å miste plass :cry:

 

Hvis du er så redd for å miste 5cm bord, så er det vel bare å seate seg på et sete som ikke er ved en svitsj. ;) (Se kartet jeg postet lenger oppe)

 

hva gjør man hvis det er switch midt i hylleraden :S ?

 

Hva med å planlegge hvor svitsjen havner?

Alternativt sag...

 

Noen sitter på HW-Rekka. Må nok selga sjela di og PCen til Iceman om han skal gidde og sjekke hvor det switch, for der etter å ikke plassere deg der. :)

Lenke til kommentar

Tenkte det samme, så igjennom bildene på Tech Server og der var bare D-Link Switcher..

 

Ble litt redd nå, har ikke lyst til å sitte med en switch, har ikke råd til å miste plass :cry:

 

Hvis du er så redd for å miste 5cm bord, så er det vel bare å seate seg på et sete som ikke er ved en svitsj. ;) (Se kartet jeg postet lenger oppe)

Vi drar fem stykker, og jeg kommer nok til å velge akkurat den av de 5 plassene, jeg vil ha. Skal sitte ytterst, og da tar jeg den kanten uten switch itilfellet vi havner ved en switch :devil: (Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på...)

 

Sikker på at kartet stemmer? fint laget til ihvertfall. :yes:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Sikker på at kartet stemmer? fint laget til ihvertfall. :yes:

 

Ikke 100% sikker, men jeg vet at det er de samme svitsjene skal brukes i år som i fjor, og det var akuratt slik som jeg har tegnet det, det var i fjor. Jeg ser ingen grunn til at de skal bli flyttet, da de er plassert slik at det er kortest mulig for folk til svitsjen.

Lenke til kommentar

Åja, trodde det var cisco, takk iallefall :)

 

Hadde vært en smule dyrt med cisco bordsvitsjer, og litt unødvendig da det ikke er på de svitsjene som gjør mesteparten av jobben.

 

Kjernenettet har siden 2006 utelukkende bestått av cisco, da det er en av få leverandører som klarer levere kraftig nok utstyr til å dra TG nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...