Gå til innhold

Samsung HT-C6930W, trådløs bakhøyttalere spiller som sidehøyttalere og ikke som bak.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nettopp fått Samsung HT-C6930W 7.1 surround hjemmekino anlegg.

Det jeg synes er veldig merkelig er at de "trådløse" bakhøyttalerne spiller som sidehøyttalere istede for bak.

 

Grunnen til at jeg kjøpte dette anlegget var for å slippe å trekke ledninger rundt hele rommet for høyttalerne bak.

Dessverre ser det ut som jeg tok feil... Finner ingen muligheter i innstillingene for lyd, for å velge hvilket lyd signal som skal sendes til SWA4000 boksen som bakhøyttalerne er koblet til.

 

Dette fører da til at jeg må legge mye mere ledninger rundt hele rommet hvis jeg skal bruke de som sidehøyttalere i stede for bak.

 

Er det noen som vet om det er mulig å bytte om på signalene slik at jeg kan bruke dem som bakhøyttalere?

 

 

Har prøvd:

* Koble ut høyttalerne som er koblet i BD-spilleren merket "surround rear/left". (trådløse høyttalerne spiller fortsatt som side)

* Koblet ut trådløs senderen i BD-spilleren som skal går til SWA4000 boksen "Back rear/left" . (høyttalerene som var koblet i "surround rear/left" spilte fortsatt som bak)

* Lest bruksanvisningen (helt ubrukelig)

* Sendt mail til Samsung (ikke noe svar)

* Tatt meg en røyk og prøver å tenke på noe annet (blir gærn!)

 

 

Jeg kan ikke tenke meg at når Samsung lagde dette produktet at de mente at man skulle ha trådløse sidehøyttalere og ikke trådløse bakhøyttalere. It make no sense!

Dette fører jo bare til ekstrem frustrasjon (i alle fall for meg) og enda mere lednings rot....

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Takker for svar!

 

 

Mvh

Odd

 

 

Oppdatering:

Pratet akkurat med Samsung på deres chatte funksjon.

 

Operatør:

Av en eller annen grunn har produkt utviklerne valgt den løsningen og det går ikke å endre om på det.

 

Dette var utrolig kjipt og vil ikke anbefale å kjøpe dette produktet hvis noen leter etter et surround anlegg med trådløse høyttalere og brukervennlighet... Så lenge det ikke kommer noen oppdatering som fikser dette.

Endret av arZic
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...