Gå til innhold

Ekstragebyr på NRK-lisens?


Nvidia_boy

Anbefalte innlegg

Jeg er en fattig student, som i likhet med alle andre, må betale den bedritne lisensen. Jeg vet at NRK legger på 15% ekstrautgift om du ikke betaler i tide (sommerens regning hadde forfallsdato den 31. juli så vidt jeg vet).

Er det noen som vet hvor lang tid det tar etter forfallsdato før NRK legger på de ekstra 15 prosentene? Har lest at de gir en margin på en måned, men det tror jeg ikke særlig på, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Er du en dag over betalingsfristen får du 280kr direkte i gebyr (mener at summen var 280kr, eller var veiavgiften som var på 280kr). Og dette blir da lagt til på den neste regningen din. :)

Lenke til kommentar

Okei! Det jeg tenkte meg. Har hørt at de sendte juli-regningen den 25. juni eller noe. Var ikke å finne i postkassen da jeg besøkte hybelen min på østlandet(vestlending) den 31. juni. Tviler på at Posten er treg. NRK tjener tross alt over 80 mill. på trege betalere. Gi oss 31. august istedenfor, da er alle tilbake på plass! Nei vent, da er jo det ikke like lett for Norges Reprise Kanal å tjene på trege betalere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...