Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en uetisk hypocrit av en mango plukker?


Anbefalte innlegg

Sånn har det seg: Jeg har små limits på hvilke jenter jeg puler når det kommer til personlighet og væremåte.. Er det en sutretet dum jente som bare snakker piss og skaper seg og som jeg egentlig misliker så puler jeg henne lett alikevel.. Har bare opplevd et tilfelle der jenta var så negativ og så sur i trynet at jeg bare ikke hadde klart å røre henne.. ( vel kankje en blowjob med lyset av kunne vært en mulighet :hmm: )?

 

Oppsumering: Jeg puler, roter hvaterver med sluts og generelt jenter jeg ikke synes har noe særlig å tilby fra innsiden uten å nøle men jeg hadde aldri blitt sammen med dem.. fysj

 

Er jeg en utetisk hypocrit av en mango plukker?

 

Hvordan ser dere på saken? Spesielt dere jenter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Har DU noe særskilt og unikt å skryte av på innsiden da? Kanskje de ser på deg på samme måte. Bruk og forlat ham. Isåfall har dere vel en enighet om saken. :tease: Lol.

 

Og nei, jeg ville ikke tatt i en sånn gutt for alt i verden. Er ikke turn-on med billige ting!

Lenke til kommentar

Ja jeg er veldig unik og skiller meg ut blandt mengden som en løve i gassele flokk.. jeg er perfekt.. Du har et veldig godt poeng der, kankje det går begge veier kankje begge vil ha litt kjøtt og så dra fra kjøttet uten at det trenger å råtne som kankje et litt mer sårbart kjøttstykke ville gjort der kjøttet trodde at det skulle bli spist på i lange tider, pleiet med kryddersmør og stekeolje for så å bli lagt fint på en tallerk der potetsalaten ligger lunt oppe i høyre hjørne med en passe mengde salat med rømme dressing på..

 

Jeg vil ikke si at det er ytterst få de finnes min gode mann..

 

Er ikke turn on med billige ting? En gjør mye for behag, en kjøper seg en hamburger for en fysisk nytelse det samme gjelder den fantastiske nytelsen det er å penetrere det motsatte kjønn ( finnes andre muligheter ) Så fordi jeg liker å fyre i meg en hamburger annen hver helg så ville ikke du hatt meg? Skal en med vilje unngå nytelse? Å gå rundt og leke kostbar og tøffe seg og unngå slike nytelser er som å spise en godt stekt kottelett uten barbeque saus? Kan du tenke deg? INGEN BARGBEQUE SAUS, JEZUZ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er redd for at om man har seg med deg blir man lett redusert til et kjøttstykke, med eller uten saus. Hvis du bruker litt mer tid på forberedelsene og ser litt mindre på garnityren kan resultatet bli mer smakfullt, og et måltid du vil kose deg lenger med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er redd for at om man har seg med deg blir man lett redusert til et kjøttstykke, med eller uten saus. Hvis du bruker litt mer tid på forberedelsene og ser litt mindre på garnityren kan resultatet bli mer smakfullt, og et måltid du vil kose deg lenger med.

...og dette vil krydre hverdagen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker

Virker som du har dårlig selvtillit siden du må komme hit og spørre hva vi syns om at du puler hvem som helst og sier at du er perfekt. Hvorfor bryr det deg hva vi synes?

Lenke til kommentar

Virker som du har dårlig selvtillit siden du må komme hit og spørre hva vi syns om at du puler hvem som helst og sier at du er perfekt. Hvorfor bryr det deg hva vi synes?

Viss du ikke så sarkasmen i at jeg sa at jeg er perfekt så får det bli ditt problem.. gaawwd.. jeg vil høre hva andre synes og hvordan de ser på saken med sine teorier og varianter, ikke plent diskutere akkurat hva jeg mener om saken, som for eksempel det HK1349 skriver..

 

Og om jeg hadde hatt dårlig selvtilit hva i helvete har det med saken å gjøre? Er du klar over hvor mange i dette landet som sliter med det og så bruker du det som et insult? Jeg ville ikke spist deg med barbeque saus engang, og jeg skal love deg at jeg elsker barbeque saus..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker

Virker som du har dårlig selvtillit siden du må komme hit og spørre hva vi syns om at du puler hvem som helst og sier at du er perfekt. Hvorfor bryr det deg hva vi synes?

Viss du ikke så sarkasmen i at jeg sa at jeg er perfekt så får det bli ditt problem.. gaawwd.. jeg vil høre hva andre synes og hvordan de ser på saken med sine teorier og varianter, ikke plent diskutere akkurat hva jeg mener om saken, som for eksempel det HK1349 skriver..

 

Og om jeg hadde hatt dårlig selvtilit hva i helvete har det med saken å gjøre? Er du klar over hvor mange i dette landet som sliter med det og så bruker du det som et insult? Jeg ville ikke spist deg med barbeque saus engang, og jeg skal love deg at jeg elsker barbeque saus..

Hvorfor du bryr deg om hva vi synes har du ikke svart på, kun gjentatt at du vil høre hva vi synes, noe jeg allerde har fått med meg. Påpeker at dette tyder på at du sliter med selvtillit, selvom det virker som at du prøver å framstå annerledes med innlegget ditt.

Lenke til kommentar

jezuz christ les hva jeg skriver da man.. Jeg vil vite hvordan andre ser på saken, som i hvordan for eksempel HK1349 skriver:Jeg har ingenting imot at de holder på sånn. Deres sexliv skal ikke jeg blande meg opp i. Men jeg ville aldri ligget med en person som holdt på sånn selv.

 

Eller et perspektiv fra en mann som for eksempel mener det motsatte som jeg..

 

Det intereserer meg bare.

 

Min speech ang selvtilit var bare det med at du synker så lavt at du ser på dårlig selvtilit som noe negativt.. Du drar alle hår med samme kam.. hvor mange -jeg sliter med selvtilit- emner kan en vel ikke finne på diskusjon.no og så bruker du det som en fornærmelse..

 

Jeg kunne kommet med et comeback: Du sliter tydeligvis med selvtilit siden du påstår at jeg har dårlig selvtilit.. Hvem åpner vel med, Du har tydeligvis dårlig selvtilit, og så videre fordi du ikke liker hvordan emnet er laget og spørsmålene stilt av trådstarter.. jeg reagerer på måten du bruker dårlig selvtilit som en fornæmelse om du skjønner.. Om jeg har dårlig selvtilit er totalt irrelevant

Lenke til kommentar
Gjest Bruker

jezuz christ les hva jeg skriver da man.. Jeg vil vite hvordan andre ser på saken, som i hvordan for eksempel HK1349 skriver:Jeg har ingenting imot at de holder på sånn. Deres sexliv skal ikke jeg blande meg opp i. Men jeg ville aldri ligget med en person som holdt på sånn selv.

 

Eller et perspektiv fra en mann som for eksempel mener det motsatte som jeg..

 

Det intereserer meg bare.

 

Min speech ang selvtilit var bare det med at du synker så lavt at du ser på dårlig selvtilit som noe negativt.. Du drar alle hår med samme kam.. hvor mange -jeg sliter med selvtilit- emner kan en vel ikke finne på diskusjon.no og så bruker du det som en fornærmelse..

 

Jeg kunne kommet med et comeback: Du sliter tydeligvis med selvtilit siden du påstår at jeg har dårlig selvtilit.. Hvem åpner vel med, Du har tydeligvis dårlig selvtilit, og så videre fordi du ikke liker hvordan emnet er laget og spørsmålene stilt av trådstarter.. jeg reagerer på måten du bruker dårlig selvtilit som en fornæmelse om du skjønner.. Om jeg har dårlig selvtilit er totalt irrelevant

Når jeg så dette emnet følte jeg ikke at det var noen reell problemstilling eller lignende, kun et overfladisk emne om at du puler hvem som helst, og at du får en tilfredsstllende følelse av reaksjoner på dette, som kanskje "du er en skikkelig player ass". Synes ikke emnet ditt rettferdiggjør noen form for sympati, så da synes jeg det var ok å påpeke hvordan du egentlig fremstår med emnet ditt. :)

 

Jeg ser på dårlig selvtillit som noe negativt ja, hvem gjør ikke det? Det er dog ikke noe jeg bruker som en insult til alle og enhver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overfladisk at jeg puler hvem som helst? De fleste ser vel på det som en negativ ting, og negative kommentarer var det jeg forventet forventet hvertfall ikke kommentarer som player og lignende haha.. en trenger ikke være player for å skaffe seg musse når en bor i norge, og jeg er ikke noe player.. Kankje jeg ikke stilte de rette spørsmålene og at hele shitten blir misforstått.. Når jeg sier hvordan ser dere på saken så mener jeg ikke min situasjon da mener jeg deres, jeg la fram hvordan jeg ser på det og ville gjerne se hva andre mente om de ser rett gjennom personligheten og kjører på eller om det er en veldig viktig faktor for om de vil pule en gutt/jente, OG nei ikke spesifikt om hva JEG mener om saken..

 

Jeg ser ikke på dårlig selvtilit som noe negativt, noen er født med det andre har utviklet det andre har blitt plaget blitt misshandlet.. og bruke det som et insult er bare barnslig og lite inteligent uansett hvor mye du hater personen, jeg har da faith i at andre er enige med meg i det.. viss ikke er jeg fornøyd med å ha det synet på saken..

Lenke til kommentar
Gjest anonymss

Hei. Jeg var sånn som du for en stund siden, hadde meg med hvem som helst uavhengig av om de var drittsekker. Men så begynte jeg å tenke på det; Vil jeg virkelig fortsette å ligge med hva som helst bare for å ha det gøy? Det kan ende opp med fæle ting som sykdommer og annet. Så jeg bestemte meg for å forandre meg :) Har ikke ligget med noen på et år nå og er glad for det.

Hvor mange har du ligget med ca?

Lenke til kommentar

Fikk bare lyst til å bruke mat som metaforer, og kankje at noen ville synes det var litt morsomt men det er vel bare jeg som har den lame ass humoren.. Jeg har sex både fordi det er gøy og fordi det er ufattelig GODT, så jeg ser ingen grunn til ikke å fortsette :dribble: mmmm.. sykdomer? Jaja bruk kondom da så ordner den saken seg viss ikke de har herpes i kjeften eller noe, da finner du adressen og bæsjer i postkassen deres..

 

Så jeg ser liksom ikke grunnen til at du har stoppet, kankje du vil utdype det?

 

Og blowbob, jeg tror egentlig du er en stor troll i deg selv der nicket ditt egentlig er blowjob

Lenke til kommentar

Veldig merkelig oppførsel på trådstarter, oser usikkerhet lang vei.

 

Hva vil du fram til med tråden? Du har jo bare kommet med usaklige innlegg. Men hva tror du selv? De fleste gutter ser opp til en som puler mange, men jenter ser det som negativt.

 

Jenter liker en gutt som blir likt av jentene, men ikke at han puler mange.

 

edit: du sa du var 19? og skriver om å bæsje i postkasser? Jenter setter ikke pris på sånne barnsligheter vet du :)

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...