Gå til innhold

AK-47 kopi-hjelp


Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe denne til å pynte opp rommet mitt med :cool:

men står på denne siden: Alle våpenkopier fra Denix har samme størrelse og vekt som originalene: På de fleste modellene kan du ta ut magasin, spenne hane, ta ladegrep m.m.

 

noen som vet 100% sikkert om man kan ta ut magasinet, ta ladegrep osv.?

trenger å vite dette pga. jeg skal lage film med denne våpenet på privat eiendom med venner :new_woot:

 

vet at nettsiden er helt sikker, har kjøpt ting her før, så er ikke det som er problemet..

Endret av jaricho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, siden ingen svarte så sendte jeg en mail til www.topsecret.no og fikk følgene svar på spørsmålene:

 

> Alle våpenkopier fra Denix har samme størrelse og vekt

>som originalene: På de fleste modellene kan du ta ut

>magasin, spenne hane, ta ladegrep m.m.

>

> Spørsmål 1:

> Kan man ta ut magasinet på denne våpenkopien?

JA

>

> Spørsmål 2:

> Kan man ta ladegrep på denne våpenkopien?

JA

>

> Spørsmål 3:

> Er denne våpenkopien laget av metall/stål eller plast?

STÅL

 

Var ikke bare dette som sto i mailen, men valgte å bare kopiere detta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en AK-47 fra topsecret i Oktober i fjor, men det var med trekoble.

Den er altså nesten et år. Kolben min er som sagt av tre, og det er også håndtaket og grepet frammet. metallet som er på den er, som det står, en blanding av sink. jeg trodde at den ikke ville tåle noe pga det, men jeg har mistet den i gulvet en gang og den funker like fint :)

 

Du kan ta ut magasinet og ta ladegrep på den, men du får med en lapp der det står at det anbefales ikke å skyte tørrskudd. Du kan også demontere den til en viss grad. Man kan demontere den helt til bolten kommer fram. mer får man ikke. Altså du kan ikke ta ut stempelet.

 

Den er verdt pengene og fra avstand ser man ikke at den er falsk. Noen kan kanskje tro at det er en softgun, men siden du skal ha den i en film så ser de nok ikke etter det :)

 

Og jeg har den selv oppå veggen.

Så gå for den :)

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Gramstad
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Glimrende valg, har tenkt å kjøpe en tilsvarende.

 

But a word of warning.. vær SVÆRT forsiktig med å "vifte" med våpnet ute, selv på privat grunn må du være forsiktig.. en med litt lange øyne så har du en bevepnet politiaksjon på nakken før du får snudd deg. og de er hissige som veps hele bunten.

 

Skal du gjøre noe filmopptak så si ifra til politiet på forhånd, selv om det er på privat grunn.

Lenke til kommentar

Ja, vi har tenkt til å ta alle forhåndsregler som dere nenver her, men vi tror det blir et vinter-film med blod kjøpt i halloween tiden :new_woot:

 

Ja, vi har tenkt til å ta alle forhåndsregler som dere nenver her, men vi tror det blir et vinter-film med blod kjøpt i halloween tiden :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...