Jump to content
Sign in to follow this  
Jonhoo

Tilbakemelding på portfolio for webutvikler

Recommended Posts

Heisann folkens,

Har nylig redesignet nettsiden min @ http://thesquareplanet.com/ for å gi den et renere utseende. Ønsker tilbakemelding på alt sammen, både designet, tekst (tone, detaljnivå, etc..) og ekstra elementer (Quote of the Day, dynamisk bakgrunn...)

Merk at jeg er webutvikler, ikke webdesigner per se, så hvis jeg har begått noen grusomme designsynder så beklager jeg på forhånd =)

Jon

Edited by Jonhoo

Jeg fikk ikke så veldig moderne følelse av dette..

Syntes header fonten var for bulkete, og bakgrunnen med de blå strekene ga meg ikke noe spesielt, samt den ikke passer helt inn med innholdet..

Samtidig vil jeg ikke anbefale å putte portfolion av sider du har laget i egen frame med egen scrollbar.. Er ganske irriterende å forholde seg til 2 scrollbars.

Er litt usikker på stilingen av toppen av siden, ja.. Både med tanke på font og stil. Noen forslag?

Portfolioen er faktisk i en slider (prøv å trykke hvor som helst i boksen); scrollbaren er der bare som fallback. Dette burde kanskje gjøre tydeligere i form av opp/ned knapper eller tilsvarende.. Kanskje bedre hvis den scroller horisontalt?

Hva synes du/dere om "Quote of the Day"? Burde den byttes ut med mine siste tweets for eksempel, eller burde jeg beholde den? Eller kanskje ha begge deler?

syns designet var ganske kjedelig...

å ha dine nyeste tweets på siden kan være ganske relevant da :)

men designet burde du sprite opp litt, ta en titt på andre designere sin portfolio