Gå til innhold

Tilbakemelding på portfolio for webutvikler


Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

 

Har nylig redesignet nettsiden min @ http://thesquareplanet.com/ for å gi den et renere utseende. Ønsker tilbakemelding på alt sammen, både designet, tekst (tone, detaljnivå, etc..) og ekstra elementer (Quote of the Day, dynamisk bakgrunn...)

 

Merk at jeg er webutvikler, ikke webdesigner per se, så hvis jeg har begått noen grusomme designsynder så beklager jeg på forhånd =)

 

Jon

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke så veldig moderne følelse av dette..

Syntes header fonten var for bulkete, og bakgrunnen med de blå strekene ga meg ikke noe spesielt, samt den ikke passer helt inn med innholdet..

 

Samtidig vil jeg ikke anbefale å putte portfolion av sider du har laget i egen frame med egen scrollbar.. Er ganske irriterende å forholde seg til 2 scrollbars.

Lenke til kommentar

Er litt usikker på stilingen av toppen av siden, ja.. Både med tanke på font og stil. Noen forslag?

 

Portfolioen er faktisk i en slider (prøv å trykke hvor som helst i boksen); scrollbaren er der bare som fallback. Dette burde kanskje gjøre tydeligere i form av opp/ned knapper eller tilsvarende.. Kanskje bedre hvis den scroller horisontalt?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...