Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som driver på med PU her i Bergen? 15-18 år gammel


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig alltid vært interesert i mennesket afferd og sosialespilleregler så jeg har også fått en intersere for PU. Har lest en god del om det og prøvd ut. Har hatt som mål å åpne opp 1-3 jenter hver eneste gang jeg er i byn og det går svingende bra. Er det noen som driver på med/intereserer seg for PU? Samme om det er rutinebasert eller natural, interserer meg like mye for begge.

 

Hadde vært kjekt å ha noen å prøve ut med/snakke med.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pick up er enkelt som å sjekke opp. Men det kan være så vanskelig som å lage et liv.

 

PU er enkelt sagt selvutvikling. Noen bruker det for å forstå de sosiale spillereglene bedre, andre for å finne seg en kjæreste og et par for å bare få seg et knull den dagen. Det kan være mye, og folk bruker det for så meget.

 

Mange som ser på PU som et spill. Det baserer seg på rutinebasert, altså man har det man skal si til akkurat de tidene. Neil Strauss og Mystery er to folk som er kjente med dette. De har forskjellige script og øver på å si det. De bygger på en måte et skall over sitt egentlig dem.

 

Natural er mer avansert. Det er mer som selvutvikling. Det går ut på kroppspråk og inner-game (selvtilit, selvbilde osv). Altså, her har du ikke et script du skal si opp, du skal ikke lage en fyr som ikke er deg, men du skal være den. Som Tayler Durden sa (om noen som er kjent med han, Blueprint Decoded).

Deep Intality Level Chang - Being not DOING. Not something you do, it it something you are.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Det er å sjekke opp folk. Enkelt nok.

 

Husker man en gang fikk følelser ei jente man møtte, snakket med henne, bydde henne ut og hadde det morro, så kom kysset. Nå er det visstnok en sport å sjekke opp jenter ufølsomt og droppe dem som leketøy. Ikke det at jeg bryr meg.

 

“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly” - Sam Keen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er å sjekke opp folk. Enkelt nok.

 

Husker man en gang fikk følelser ei jente man møtte, snakket med henne, bydde henne ut og hadde det morro, så kom kysset. Nå er det visstnok en sport å sjekke opp jenter ufølsomt og droppe dem som leketøy. Ikke det at jeg bryr meg.

 

“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly” - Sam Keen.

 

Dine misoppfatninger er ikke akkurat uvanlige, men vil du vite hva du snakker om kan du sjekke ut sjekketråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...